Ancaria; Enlightment and Nightfall aanmeldingspunt

Users who are viewing this thread

Gerontis the cunning

Master Knight
Aanmeldingspunt van de nieuwe IOA RP.

Mijn nieuwe charr en tevens voorbeeld van inschrijving ;


Naam : Roland

Geslacht : Man

Leeftijd : 19

Uiterlijk : Lang, goed getraind lichaam. Kort hangend haar, tot zijn schouders. Heeft groene ogen en een charmante glimlach
Persoonlijkheid : Roland is een rustige en kalm jongen. Vaak komt hij ongemotiveerd en ongeintresseerd over en probeert hij altijd kalmpjes en rustig de situatie te bekijken. Uiterst betrouwbaar en vaak ook op zoek naar ongein kan het niet anders dat hij werkelijk Gerontis nakomeling is.

Vaardigheden : Getraind door niemand minder dan zijn vader Gerontis, die al een grote status heeft bereikt als Doler, heeft Roland veel van zijn vaders magische technieken overgenomen en sommige zelfs meer tot zijn eigen stijl gemaakt.
Ook heeft Gerontis Roland geleerd hoe zijn zwaard moet gebruiken en hoe hij moet reageren op zijn tegenstander en dan vervolgens in de tegenaanval moet.

Magische Elementen : Bliksem, Water en Aarde

Wapens : Een kortzwaard, werpdolken.

Uitrusting : Een hardleren Dolers uniform. Een hoofdband ,waarop een grauwende wolf ingegraveerd is. Stalen polsbeschermers.


Mocht je ergens vragen over karakters,magie of iets anders over de verhaal of vorige delen, post het dan of pm het (dan kan ik meestal sneller reageren.)
 
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Vaardigheden:
Magische Elementen:
Wapens:
Uitrusting:
Natie/Orde:
Ras:


/\ Een lege, wel zo handig.


Naam: Tenesse.
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21
Uiterlijk: Redelijk knap, lang haar dat los hangt met een haarband, heeft een sterke aura waaraan je kan zien dat ze zeer krachtig is. Zelfs al beschik je niet over de kracht om aura's te voelen, je merkt toch dat ze een sterke vrouw is. Ze is vrij slank en normale lengte.
Vaardigheden: Opgeleid door een groep magiërs, Tenesse staat sterk in haar schoenen en beschikt over sterkte magische krachten. Nu is ze een leerling van Aeon, en is net als hem, langzaam en traag, maar enkel omdat ze alles goed doordenkt. Als ze snel moet zijn is ze sneller dan de meeste mensen.
Magische Elementen: Water, aarde, draaksymbool.
Wapens: Een grote witte staf met bovenin een diamant.
Uitrusting: Een witte robe met een witte kap.
Natie/Orde: Is een doler ( niet van de orde, maar een doler die rond doolt. ), maar verblijft vaak waar Aeon verblijft. Ze is nu dan ook niet tevreden dat ze al zo lang in de steden moet verblijven vanwege Aeon die helpt in oorlogen.
Ras: Menselijk, Arals.


____________________________________________

Naam: Moglak
Geslacht: ???
Leeftijd: ???
Uiterlijk: Een lelijke huid met veel littekens en blauwe plekken.
Vaardigheden: Vecht op een angstaanjagende manier, met twee Orcse kromzwaarden en een medium panzer. Eet soms tijdens een gevecht zelfs van zijn vijanden, of bijt ze dood.
Magische Elementen: Één van de bezitters van Kargeth's krachten.
Wapens: Twee kromzwaarden en een boog.
Uitrusting: Leren panzer met ijzeren stud stukken en ijzeren schouderstukken.
Natie/Orde: Orcse strijders, afstammelingen van de Oegre's, stuk verder in technologie maar zijn nog barbaarser.
Ras: Orc/mens, is iets groter dan de rest van de orcs en is daarom ook een stuk enger. In realiteit is zijn moeder verkracht door orcs en kwam hij eruit.


____________________________________________

Naam: Gwendaren
Geslacht: Man
Leeftijd: 104
Uiterlijk: Elfse oren, slank en wekt niet de gedachte van een gespierd lichaam op, maar is redelijk sterk voor een elf. Zoon van Gwendawyn, koning van Elfen en leider van de Orde van Drakendansers, heeft een Drakentatoëage op zijn rechter boven arm. Heeft veel trekjes van Gwendawyn.
Vaardigheden: Boogschutten, en matige melee.
Magische Elementen: Alleen heel spreuken die niet uit te voeren zijn tijdens een gevecht.
Wapens: Een erg mooie boog die al jaren in gebruik is en nog steeds zo goed als hiervoor. Één kortzwaard in versierde schede.
Uitrusting: Quiver met elven pijlen, een leren harnas met hard-lederen stud stukken en hard lederen schouderplaten.
Natie/Orde: Elven, Drakendansers ( maar niet actief )
Ras: Elf.
 
Naam : Ianca Alvarès
Geslacht : Vrouw
Leeftijd : 25
Uiterlijk : Warmbruine haren en bruine ogen, een typische Ys'ner. Van normale lengte en normale bouw.
Vaardigheden : Ianca kan goed overweg met haar musket. De laatste jaren zijn de Ysener musketten verbeterd qua nauwkeurigheid en betrouwbaarheid. Ze schiet beter dan de meeste mannen, maar qua zwaardvechten staat ze met hen op gelijke tred.
Magische Elementen : Niet waarvan ze weet van heeft.
Wapens : Musket, stilettodolk en standaard eenhandszwaard voor Ys'ner infanteristen.
Uitrusting : Licht stalen pantser over haar torso met zwarte riem en open helm, standaarduitrusting voor Ys'ner lagere officieren. Overigens heeft ze nog een grijze sjaal.
Natie/Orde : Ys, en trouw aan Ys ookal wordt het geteisterd door intriges aan het hof die zelfs tot in het leger doordringen.
Ras : Mens, Ys'ner.
 
Gudver de gudver, het gaat me allemaal veel te snel hier :razz:. Ik zal maar eens wat posten :razz:. Nu eens 2 karakters, 1 oude en 1 nieuwe, maakt het wel leuk denk ik, nu de dolers Oegres weg moeten hebben :wink:.


Naam
Kilmar

Geslacht
Man

Leeftijd
250+

Uiterlijk
Lang, oud en als een Oegrer.

Vaardigheden
Is bedreven in de duistere kunsten. Is ook het hoofd van de orde van Warlocks.

Magische Elementen
Warlock krachten, dus zwarte magie.

Wapens
Staf, en zwaard

Uitrusting
Robe, etc.

Natie/Orde
Warlock Orde

Ras
Oeger





Naam
Damian Dakandian

Geslacht
Man

Leeftijd
23

Uiterlijk
Noors en blond.

Vaardigheden
Zoon van Drakonian, dus heeft het meeste van zijn vaardigheden geërfd.

Magische Elementen
Symbool van de Beer.

Wapens
2h-Axe.

Uitrusting
Leather Jerkin, Leather Boots.

Natie/Orde
Noordelijke Koninkrijk

Ras
Mens


EDIT:

Ik schrijf vanmiddag, moet eerst wat voor school doen, ja het is weer zover.
 
Nope Kilmar is still alive. :wink:

en ben benieuwd naar je nieuwe charr.

NOTE : Ben momenteel bezig om de kaart te verbeteren.
Dus steden, wegen etc. erop te zetten.
Wacht maar op de nieuwe handleiding die morgenochten ik meteen post. :wink:
 
Hey Jezze, ik denk dat ik straks ook maar verder ga met mijn eigen ge blablabla.


Hopelijk vind je het niet erg dat de Elven zichzelf als de heersers van het bos zien want het zijn nogal wijze maar arrogante knulletjes.
 
iCock said:
Hey Jezze, ik denk dat ik straks ook maar verder ga met mijn eigen ge blablabla.


Hopelijk vind je het niet erg dat de Elven zichzelf als de heersers van het bos zien want het zijn nogal wijze maar arrogante knulletjes.

Nee, hoor. Ie doet ma :grin:.
 
Naam : Laeis ( eerst was het Lissea, maar ik vond deze naam mooier :razz:)
Geslacht : Vrouw

Leeftijd : 18

Uiterlijk : golvend bruin, zacht bruine ogen.
Persoonlijkheid :Laeis is een rustig en vriendelijke meid. Ze trok als sinds haar jeugd op met .... en werden goede vrienden, echter toen ze beiden hun dolers training begonnen, kwamen ze in aparte groepen en hadden ze elkaar voor een lange tijd niet goed gesproken en maar heel weinig gezien.
Ze trainde veel en hard, en bereikte veel waardering van haar mede-dolers en leraren.

Vaardigheden : Door vele harde trainingen is Laeis een dodelijke vijand. Ze wacht vaak af hoe haar tegenstander is, of probeert te kijken hoe ze vechten en daarop een manier te bedenken om daarop te reageren.
Ze heeft ook enig ervaring met meleewapens en werpdolken.

Magische Elementen : Lucht, water
Wapens : Een kortzwaard, werpdolken.

Uitrusting : Een hardleren Dolers uniform. Een hoofdband ,waarop een grauwende wolf ingegraveerd is, die ze om haar linkerbovenarm heeft vastgemaakt.. Stalen polsbeschermers.


The Avenger said:
Aanmeldingspunt van de nieuwe IOA RP.

Mijn nieuwe charr en tevens voorbeeld van inschrijving ;


Naam : Roland Wordt nu Victor, vondt Roland minder worden...verder niks nieuws.Geslacht : Man

Leeftijd : 19

Uiterlijk : Lang, goed getraind lichaam. Kort hangend haar, tot zijn schouders. Heeft groene ogen en een charmante glimlach
Persoonlijkheid : Roland is een rustige en kalm jongen. Vaak komt hij ongemotiveerd en ongeintresseerd over en probeert hij altijd kalmpjes en rustig de situatie te bekijken. Uiterst betrouwbaar en vaak ook op zoek naar ongein kan het niet anders dat hij werkelijk Gerontis nakomeling is.

Vaardigheden : Getraind door niemand minder dan zijn vader Gerontis, die al een grote status heeft bereikt als Doler, heeft Roland veel van zijn vaders magische technieken overgenomen en sommige zelfs meer tot zijn eigen stijl gemaakt.
Ook heeft Gerontis Roland geleerd hoe zijn zwaard moet gebruiken en hoe hij moet reageren op zijn tegenstander en dan vervolgens in de tegenaanval moet.

Magische Elementen : Bliksem, Water en Aarde

Wapens : Een kortzwaard, werpdolken.

Uitrusting : Een hardleren Dolers uniform. Een hoofdband ,waarop een grauwende wolf ingegraveerd is. Stalen polsbeschermers.


Mocht je ergens vragen over karakters,magie of iets anders over de verhaal of vorige delen, post het dan of pm het (dan kan ik meestal sneller reageren.)
 
Naam: Gryffe
Geslacht: Man
Leeftijd: Rond de 25
Uiterlijk:
mw8ndj.jpg
Vaardigheden: Goed met de speer en het zwaard, weet ook een schild te gebruiken.
Magische Elementen: Geen
Wapens: Lange speer en een zwaard met allemaal versierseltjes enzo.
Uitrusting: Zie '' Uiterlijk ''
Natie/Orde: Aralse kapitein.
Ras: Mens
 
Naam: Tsu Lumi

Geslacht: Mannelijk

Leeftijd: 35

Uiterlijk:  Een lange en gespierde man. Heeft lang donker haar en bijna altijd een zeer grimmige blik op zijn gezicht.
Wordt ook gekenmerkt door zijn aggresieve en energieke houding.

samuraiartf.jpg

Vaardigheden: Is een meester-zwaardvechter en heeft ook toegang tot mystieke vaardigheden die hem snel naar een hoge militaire rank lieten stijgen, is ook een favoriet van de Keizer.

Magische Elementen:  Is de Qigongse Symbool, de Tijger.
Heeft beschikking over de vuur-element.

Wapens: Een lange katana, een tanta(kort zwaard/lange dolk. Gebruikt soms ook kettingen om sterke vijanden op een plek vast te zetten.

Uitrusting: Een Qigongse harnas voor de elite-strijders van de Keizer.

Natie/Orde: Qigong

Ras: Mens, Oosterlijk ( Qigongse)


 
Naam: Arn Månesköld

Geslacht: Mannelijk

Leeftijd: 33

Uiterlijk: Een man van middelbare grootte en redelijk gespierd. Altijd een milde blik in zijn ogen, en littekens op zijn gezicht.

13835241_gal.jpg

Vaardigheden: Eén van de beste zwaardvechters in Aral. Hij kan zowel met linkerhand als rechterhand vechten, en kan zijn tegenstander dus dodelijk verrassen. Hij is ook kundig met de boog, maar gebruikt die niet zo vaak.

Magische Elementen: Een gezegend zwaard, van het beste Aralese staal, wat nooit breekt of bot geraakt. Voor de rest: Wat is magie?

Wapens: Een goed gebalanceerd eenhandszwaard dat goed in de hand ligt. Niet te zwaar, niet te licht, en is niet zo rijkelijk versierd. In de pommel slechts een gouden kruis, en in het dwarsstuk zijn de woorden 'In hoc Signo Vinces' gegraveerd." Naast dat heeft hij nog een kortboog en wat pijlen.

Uitrusting: Een dubbele maliënkolder, open helm, stalen laarzen en daarover een blauwe tuniek met een gouden maan op. Zijn schild heeft hetzelfde teken.

Natie/Orde: Aral

Ras: Mens, Krimoraans.
 
Naam: Inuzuka Nohito
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 18
Uiterlijk:
kiba3.jpg
Vaardigheden: Traint voornamelijk met twee dolken en snelheid. Hij is daarom natuurlijk heel snel, waardoor hij geen moeite heeft met pijl en boogschutters. Daarnaast is hij ook kundig met magie, maar moet hij daarover nog heel wat leren.
Magische Elementen: Vuur, bliksem en een tot nu toe onbekend element voor iedereen. Er word gezegd dat hij de enigste is die dit element bezit.
Wapens: Een massa dolken aan zijn riem en enkele scrolls die aan zijn schouderband hangen.
Uitrusting: Een dolers-hoofdbeschermer. ( Zie uiterlijk )
Natie/Orde: Dolers.
Ras: Komt uit het buitenland, dus buiten Ancaria.

Verder: Hij is een echte rivaal voor Roland/Victor ( ? ) en probeert daarom zo vaak mogelijk de held uit te hangen rond Roland/Victor. Zijn groep bestaat uit een klein team van drie mensen plus zichzelf, en daarbij dan nog een soort mentor.
 
Ik heb eerlijk gezegd genoeg van twee van mijn drie personages. Kunnen we trouwens niet een nieuwe, verse plotwending verzinnen ofzo? Het loopt wat stroef, heb ik de indruk.
 
Back
Top Bottom