Crusader!

Users who are viewing this thread

Jome

Prachtig potje met Jerkuh en Dominatus, had mijn halve rijk volgebouwd met pitch en moats ( letterlijk dus, 2 grote muren met pitch en moat er voor en erin.


Hier; artwork van een domme lord ( HEER WOLFFFF ) die kapot werd gemaakt door eigen domme acties.

2gt293a.png
 
dan heeft wolf een dom kasteel gemaakt

zelf vind ik die map voor beginners omdat je elkaar maar via 1 punt kunt aanvallen
 
Nee, we hadden gewoonweg zijn steen aanvoer afgesloten, en toen moest hij kiezen; legers kopen of steen. Hij bouwde wel steeds opnieuw een of andere toren maar stopte daar na een tijdje ook mee. En spijdi dit is niet echt een simpele map omdat je elkaar ook vanaf langs de kant kan aanvallen met trebuchets.
 
Renneko said:
ahhh oke, maar iedereen kan van de ai winnen he

Dan heb ik nog niet verteld wat ik bij Jerkuh flikte. Ik had echt een enorm meer om mijn kasteel gegraven, en daarvoor keiveel pitch. Dus hij ging dat wegscheppen met AL zijn macemen. Ongeveer 60 macemen, in één keer weg. Toen kwamen mijn 135 pikemen eventjes naar WOLF marcheren.
 
Speel het maar ineens in je eentje, The Caliph is ook een leuke tegenstander valt vrij vaak aan,

In singleplayer moest ik tegen 3 van die gasten ik had het zwaar maar was te doen
 
Caliph is een irritant ventje als je niet genoeg kan lopen met je archers voor die slaven.
 
Bent je nu al aan het dementeren?

ik heb laatst nog met je gespeelt, ik sta als het goed in de lijst tussen uw gameranger vrienden,

Maar ik zit op stage dus ik heb het niet aan tijd, hele weekend wordt moeilijk
 
Back
Top Bottom