Lista modeista!

Users who are viewing this thread

Millonkohan tuo The last days modi käännetään 0.800? Jos se on käännetty jo niin linkittäkää ihmeessä.
 
mitkä modit toimii tällä hetkellä tässä 0.800 versiosta eteenpäin?
aikasemmat modit ei toimi mulla ollenkaan..
 
ois ihan kiva jos tulis TDL 0.800:lle ja siihen vielä sais entiset tallennukset niin ilonen olisin.. toiveajattelua.
RPG mod ja Story Mod olis kivoja kans.
 
QinNai said:
Kuules, ensin kun katsoin topikki listaa niin ajattelin että mitä hittoo se pipuli aattelee kun kerran tekee uuden topikin modeista, vaikka niitä on jo liikaakin. Mutta nyt kun olen lukenut sen, niin voisin todeta että hienoa, mahtavaa, suorastaan erinomaista.

Mutta koska minulle ei kelpaa mikään, vaadin uudistuksia;
voisit pistää joka modista esittelyn tuohon eka viestiin (millainen modi on ja mitä muutosta vanillaan) ja sitten..

Pipuli said:
Älkää siis huolestuko, jos olen unohtanut jonkun


testaajat ja sun muut kaverukset.

..pisti vain vähän silmään.

Ja sitten kun dynamite kerkes ensin kommentoin sitäkin:

Tuo modien asentaminen ois hyvä lisätä jo ekaan viestiin, kenties joka modille omansa.
haluaisin tietää miten asennetaan 1066 modi mont&bladeen
 
mr.master said:
haluaisin tietää miten asennetaan 1066 modi mont&bladeen

No sinun pitäisi hieman perehtyä vaikka tänne foorumille, edellisissä topikeissa kun on samasta aiheesta puhuttu.

Mutta, modithan saa siihen M&B:iin kahdella tavalla, riippuen tietenkin modista.

Joko, modin ladattuasi, käyynistät asennusohjelman ja toimit ohjeiden mukaan, tai sitten (sinun tapauksessasi), ladattu osa on pelkkä pakattu tiedostoläjä, joka pitää purkaa modules kansioon.

Jotta voit tuon purkamisen suorittaa, täytyy sinulla olla tiedostojen pakkaus/purku ohjelma, esim ilmainen winrar.
Tällä ohjelmalla saat purettua tiedostot tuonne modules kansioon, ja pääset pelaamaan.
 
Miks mul tulee kaikis modeissa paitsi nativessa että aluks se tänt ja sit lukee et beard_f et mitä se tarkottaa vastatkaa nopee plz
 
Ja muuten milloin noi 0.808 päivitykset tulee noihin modeihin ku ei ihme ettei noi toiminu ku ei oo 0.808 pöivitystä nii millon ne tulee?
 
Back
Top Bottom