Lista modeista!

Users who are viewing this thread

Sitten, kun saavat modityökalut ja siirtäminen 0.808:lle voi viedä aikaa, joten kärsivällisyyttä.
 
miul ilmottaa et on "vähäsen" ruuhkanen toi lataus sivu. ni ei pysty lataa noita modeja.
onkos muilla samanlaisia ongelmia? ja tietäskö joku mistä noita modeja nyt sitte sais?
 
Oon sen verran "vanhus"  :grin: tai sitten vaan tietämätön että en oikein tierä et mitä noi mirrorit on?  :oops:
 
perkule ei löytyny ku yks "peili" ja sekin oli tuosta gladiator modista, joka muuten tuntus olevan aika keskeneräinen vielä..
 
mikkinaattor: se on kyl tosissaan aika surkea. pari kertaa kokeilin ja sit lenti koneelta ku vesilintu  :smile:
apuja apuja!! löytyskö tuosta fantasy modista semmosta "peiliä" mistään? tietäiskö joku?
kyselisin muuten noilta "muilta" mut jäi kansakoulussa enklanti vähä heikoille ni ei ne kumminkaa ymmärtäs  :grin:
 
Tota osaako joku kertoa miten ton expanded gameplayn saa toimimaan? se on sielä modules kansiossa mutta mitään ei oo tapahtunu. pitäiskö se näkyä siinä modilistassa ku aukasee m&b:n? winrar mulla on
 
naQQy said:
Tota osaako joku kertoa miten ton expanded gameplayn saa toimimaan? se on sielä modules kansiossa mutta mitään ei oo tapahtunu. pitäiskö se näkyä siinä modilistassa ku aukasee m&b:n? winrar mulla on

Se expanded gameplay on tarkoitettu versiolle .075x ja ei täten toimi 0.808x:llä, joten joudut pelamaan sitä vanhalla versiolla. Jos omistat vanhan version, pura eg mount&blade/modules kansioon ja valitse valikosta modi.
 
Moi kaikki. Mul on semmonen broblemi et mun native ei haluu toimii ja kaikki muutki modit/lisäosat aina stoppaa siinä loading INI files nii mitä mun pitäis tehä ku nativekaa ei suostu toimii?!?
 
Mulle tuli sellainen ongelma craft modissa että peli tilttaa kun pääsee taisteluun :sad:
Mitään hajua mistä vois johtua?
 
Toimii myös pirates ja storymodissa, ainakin 0.751:ssä.
Tiiä meneekö siinä sitten pasmat sekaisin kun ne menee 0.808:lle.
 
Back
Top Bottom