Author Topic: Kysymys Thormacille  (Read 963 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleepyshinigami

• Recruit
  • *
  • "I look just like Bruce willis"
    • View Profile
Kysymys Thormacille
« on: March 21, 2006, 08:10:52 PM »
Kysymys Thormacille, tai kelle kuka tahansa tietääkin. Siitä serialista olis asiaa, tai no oikeastaan aikatauluista. Joten pikaista vastailua.  ei mitään kiirettä, mutta näpit syyhyä koska haluan päästä pelaamaan.

Mikään peli ei ole aiheuttanut minulle yhtä isoa addiktiota sitten Fallout 2:n. Mount & Blade teki sen. tullut tuossa jo tehtyä noin yhdeksän lvl 6 ukkoa ja nyt para aikaa aloittelen kymmenettä. pienenä mausteena Arena expansion.

Joku saattaa ihmetellä mistä moinen innostus. vastaus, olen hulluna ritari aikaan, jo pienestä pitäen. ja tälläista peliä on varrottu noin 20 vuotta :P
Elder scroll III: Morrowind, Oblivion, diablo 1 & 2, world of warcraft, lineage 2, yms ritari tyyliset. peleistä aina puuttui jotain. Mount & Bladessa on ne mitä halusinkin:

Hevoset, linnat (linnataistelut), omat joukot rinnalla (omat sotilaat), kaupan käyntiä ja eritotenkin RAUTAA ja VERTA!
Haarniska kolisten, hevonen alla, sotilaiden huutaessa, miekka tanassa ja veren lentäessä koen olevani keskellä kultaista keski aikaa.

PS: Kiitoksia niille jotka vaivautuivat lukemaan tekstini loppuun asti.

"Come my minions, rise for your master. Let the evil shines. Find her now, yes. Fly even faster. Bring her to me."

Espressokuppi

• Knight at Arms
  • *
  • Guns don't kill people. Bullets do.
    • View Profile
  • Faction: Neutral
Re: Kysymys Thormacille
« Reply #1 on: March 21, 2006, 08:32:19 PM »
Ja se kysymys oli..?  :D Olethan lukenut sen Thormacin stickyn? Siinä monet onnelliset (minä mukaanlukien) ovat kiitelleet saatuaan serialin ja jotkut maininneet samalla kauanko serialin tulo on kestänyt. Mulla kesti alle viikon, jollakin on mennyt vain pari päivää. Voi mennä kauemminkin, mutta hyvää kannattaa odottaa!

Ymmärrän hyvin tunteesi, en ole edes vielä kokeillut modeja, olen jaksanut pelata pelkkää Vanillaa joka päivä siitä lähtien kun sain serialin eli päälle 2 viikkoa. Armagan on kyllä tehnyt mahtavan luomuksen Ipekin kanssa!

PS. Ole hyvä!

Qained

• Recruit
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: March 21, 2006, 09:25:45 PM »
Ei toi oo mitää verrattuna muhun, oon oikeesti pelannu ½ vuotta ilman serialii. laskin et suunillee lvl6  30 kertaa, tilasin serialin eilen tormacilta et pistähän mulle ensin.
« Last Edit: March 21, 2006, 09:27:33 PM by Qained »

Daggers

• Recruit
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: March 23, 2006, 11:10:32 AM »
Ei toi oo mitää verrattuna muhun, oon oikeesti pelannu ½ vuotta ilman serialii. laskin et suunillee lvl6  30 kertaa, tilasin serialin eilen tormacilta et pistähän mulle ensin.

On sulla ollut rankkaa.. Latasin ton betan ja heti iski kuin tuha ampeeria että tämä peli on pakko saada!  8)
WoW: Daggers - 60 Undead Rogue - Ravencrest