Author Topic: Kokeiluversion pelaaminen  (Read 1471 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

QinNai

• Sergeant Knight
  • *
  • You never know, you know.
    • View Profile
  • Faction: Neutral
Kokeiluversion pelaaminen
« on: March 11, 2006, 04:00:56 PM »
Ajattelin kysäistä, että onko täällä monikin joka ei ole Mount & Blade:a ostanut vaan tahkoaa pelata sitä silti? Siis sen kuutostason rajoissa.

Itse pelasin versio 0.704:sta melko paljon, sillä tavalla että en poistunut sieltä ekasta kaupungista vaan tappelin vain siellä gladiaattori areenalla.  Ja kun ei poistunut sieltä kaupungista, niin pääsi pelaamaan kutostason ohi. Melko rankkaahan se oli, kun ei saa kuin 29 denaaria per tappelu. Olin jo kerännyt noin 10000 rahaa (tuhlannut myös) ja melkein tasolla 11.

Nyt kun hommasin tuon uudemman version (0.711), niin piti poistaa se mun huipputallennus...  :(   No nyt on tulossa uusi ukko, tonni on jo rahaa kasassa...

Voisi varmaan ostaakkin tuon pelin, kunhan pelaamiselta kerkiää...

Toppo

• Unbanned Barrel Fighter
  • Veteran
  • *
    • View Profile
Re: Kokeiluversion pelaaminen
« Reply #1 on: March 11, 2006, 04:05:09 PM »
Quote from: QinNai
Ajattelin kysäistä, että onko täällä monikin joka ei ole Mount & Blade:a ostanut vaan tahkoaa pelata sitä silti? Siis sen kuutostason rajoissa.

Itse pelasin versio 0.704:sta melko paljon, sillä tavalla että en poistunut sieltä ekasta kaupungista vaan tappelin vain siellä gladiaattori areenalla.  Ja kun ei poistunut sieltä kaupungista, niin pääsi pelaamaan kutostason ohi. Melko rankkaahan se oli, kun ei saa kuin 29 denaaria per tappelu. Olin jo kerännyt noin 10000 rahaa (tuhlannut myös) ja melkein tasolla 11.

Nyt kun hommasin tuon uudemman version (0.711), niin piti poistaa se mun huipputallennus...  :(   No nyt on tulossa uusi ukko, tonni on jo rahaa kasassa...

Heh... kuulostaa hauskalta, että joku jaksaa tahkoa lvl 11 asti pelkkää areenaa. Itse pelasin kerran 6 lvl ja ostin heti sen jälkeen, jotenkin sen oikean pelin huomaa heti, jos se on hyvä.

Suosittelen ostamaan heti paikalla, niin huomaat kuinka hauskaa on pelata muutakin kuin areenaa.
Jeez...

aragorn6

• Regular
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: March 11, 2006, 06:03:41 PM »
Kyllähän sitä aluksi tuli pelattua useampiakin ukkoja pelkkää areenaa, kun vasta haki peli tuntumaa. Kyllähän se areenan tahkominen oli ihan hauskaa, mutta kun tietää mitä kaikkea muuta tässä paketissa on, niin se on aika puuta. Arena modi on sitten asia erikseen.
Jou.

QinNai

• Sergeant Knight
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: March 12, 2006, 03:14:55 PM »
Voihan pee. Nyt ei toimi ennää...

Tossa uudessa versiossa pääsee edelleen pelaamaan sielt kaupungista poistumatta niin pitkään kuin haluaa, mutta kun on kutostaso ja käynnistät pelin uudestaan, niin sitten ei voikkaan pelata  :x

Dynamite_cow

• Chunky Beef
  • Squire
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: March 12, 2006, 03:28:38 PM »
Jeps, hyvä niin. Minä muistan pelanneeni n. levelille 8 .632:ssa areenalla.

Mutta joo, kannattaa ostaa se peli jos suinkaan mahdollista, modejakin tuppaa niin perkeleesti että kyllästyminen on mahdotonta. Itse en pelaa 'vanillaa' enää juuri lainkaan.
YOUR advertisement here?
Call 604753-101 for signature rentals

QinNai

• Sergeant Knight
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: April 21, 2006, 04:43:10 AM »
Nyt rupesin uudella taktiikalla: hommasin areenalla levelin 2 ja vahan varusteita (kuten jalkajousi miekka kilpi haarniskaa) noin 300 denaarin budjetilla. Sitten lähdin köpöttelemmään outlaw linnaa päin (5 knights)(25 archers) ja pieksin kaikki ampumalla niita paahan ja loput nirhasin muurilla. Siinahan se level 6 napsahtaakin heti, etta silleen.

Siina vaan vahan ärsyttää kun ritarit on heti ekassa tapossa ja varusteet saa vasta viimeiseltä tappokierrokselta jäljellä olevilta viimeisiltä jouskaukoilta
 :( Ois ne ritarien varusteet kovaa kamaa...
« Last Edit: April 21, 2006, 02:53:11 PM by QinNai »

Drka

• Recruit
  • *
  • ^^^^ Lazy Town ^^^^
    • View Profile
« Reply #6 on: April 21, 2006, 10:01:16 AM »
huaah... taidan hakea pelin omin hansokkin..
Its Séperates

QinNai

• Sergeant Knight
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: April 21, 2006, 02:54:22 PM »
Mitähän drka oiken höpäljät? ei oikein saa selvaa kun ei tiedä mitä kielta puhut...

Pipuli

• Squire
  • *
  • CT is gone for a while :)
    • View Profile
  • Faction: Bandit
« Reply #8 on: April 22, 2006, 11:27:08 AM »
Itse pelaan sitä, kunnes saan serialin Thormacilta. Rupee kyllä kyrsimään, kun menee tappeluja, niin onhan siinä parin matsin jälkeen, jo 6 lvl. :)
There was a Mr.Helpful and he was called Pipuli.

Tanexus

• Recruit
  • *
    • View Profile
« Reply #9 on: April 25, 2006, 02:00:32 PM »
Kylhä noihin arenamatseihin alkaa kyllästyä, varsinkin ton Nativen arenaan. Eihä siel oo ku korkeintaan pari äijää yhtä aikaa.
Itse ostin pelin jo pari kuukautta sitten, ja onhan tuota iloa ollut pidemmäksiksin aikaa.

Onkos missään modissa parempaa arenaa kuin Last_Days:is ? :)

Ois kiva tahkoo areenaa jollaki parillakytä äijäl.

Jooeisiinmuutsit..

Enkko

• Regular
  • *
    • View Profile
« Reply #10 on: April 25, 2006, 02:48:26 PM »
Kylhä noihin arenamatseihin alkaa kyllästyä, varsinkin ton Nativen arenaan. Eihä siel oo ku korkeintaan pari äijää yhtä aikaa.
Itse ostin pelin jo pari kuukautta sitten, ja onhan tuota iloa ollut pidemmäksiksin aikaa.

Onkos missään modissa parempaa arenaa kuin Last_Days:is ? :)

Ois kiva tahkoo areenaa jollaki parillakytä äijäl.

Jooeisiinmuutsit..

Eikös tuossa modissa saa neljä kahdeksan hengen joukkuetta matsiin(elikä 32 ukkoa), vai muistanko kenties väärin? En ole nimittäin vähään aikaan modia pelannut --odottaa uutta päivitystä :)--

narsissi

• Sergeant
  • *
    • View Profile
« Reply #11 on: April 25, 2006, 02:53:58 PM »

minäkin olen pelannut 5 ukkoa sinne 6 lvl serialia ootellessa sen pitäskin tulla parin päivän sisään... Storymode vaikutti ihan kivalta vaikka sitä expiä tuli kovin nopsaan siihen nähden että ei oo serialia.

Dynamite_cow

• Chunky Beef
  • Squire
  • *
    • View Profile
« Reply #12 on: April 25, 2006, 07:00:13 PM »
Eikös tuossa modissa saa neljä kahdeksan hengen joukkuetta matsiin(elikä 32 ukkoa), vai muistanko kenties väärin? En ole nimittäin vähään aikaan modia pelannut --odottaa uutta päivitystä :)--

Sikäli kun muistan, The Last Days käyttää hieman muunneltua (lähinnä siis tappelijat ja varusteet muutettu tarvittaessa LoTR-teemaan sopiviksi) Arena Expansionia, eli isoin mahdollinen mättö on 6vs6vs6vs6, eli aika pirusti. Itse tykkään tosin enemmän 8vs8 matseista.
YOUR advertisement here?
Call 604753-101 for signature rentals

QinNai

• Sergeant Knight
  • *
    • View Profile
« Reply #13 on: April 26, 2006, 04:43:46 AM »
Lähinnähän siinä areenassa on tärkeintä että saa paljon rahaa kun voittaa, vai mitä? :wink:

Ihan helpointahan on tuo jousting niinkuin dynamite cow sanoi jossain viestissään, mutta siitä ei saa eniten rahaa..
Eniten rahaa saa siitä 6vs6vs6vs6 matsista mikä on tietääkseni isoin missään areenassa, tai sitten olen väärässä ja isoin oli 8vs8vs8vs8, näin ainakin storymodin arena ekspansionissa...

Mutta ihan paras laatu ja hinta suhteeltaan tai siis vaikeus ja raha suhteeltaan on mielestäni 2vs2vs2vs2, missä voittoraha ei ole yhtä suuri, mutta vedonlyönnistä saa yhtä paljon kuin 8vs8vs8vs8 (tai 6vs...) koska on 4 joukkuetta...
Muistaakseni seitsemankympin panoksella 2vs2vs2vs2 matsista jää voitolle noin 230 denaaria, mikä on ehkä 50 vahemmän kuin isommassa 4 joukkueen matsissa, mutta se onkin paljon vaikeampi.

Katsomoon jääminen suurilla vedonlyöntirahoilla on aina riskihommaa, mitä ei kannata harrastaa kuin vain ollessaan huono taistelemaan, ja jos aikaa riittää uudelleelataamiseen (load) häviön tullessa suosikkijoukkueelleen.