Non-English Forums > Scandinavian Forum

Skandinavisk Mod? Napoleonic Warfare [M]

(1/3) > >>

MyTemple:
(Midlertidig logo)

Heisann, tenkte jeg skulle høre om det er noen nordmenn, dansker eller svensker som ønsker å ta del i en mod. Enten du kan å kode eller bruke wings 3d er du hjertelig velkommen.
Kommer etterhvert til å legge ut bilder med noe jeg har jobbet med selv.
Ser ikke på meg selv som noe ekspert i dette, er ganske ny, men hvis det er noen som syns dette virker interessant, så ta kontakt.
Blir det ikke no respons, blir det sansynligvis ikke no mod heller ;)

Ha en fin sommer!  8-):)

Kontakt
Steam: Indicres
Nasjoner
Danmark-NorgeSverige
Storbritannia
Planlagte MP-Maps
Bombarderingen av København 1807
Slaget ved Trangen 25. april 1808
Slaget ved Lyngør 1812

Bilder
(click to show/hide)
Elverumske, Danske livreg, Nordenfjeldske

Tore:
Jeg kan basisk koding om det trengs.

MyTemple:

--- Quote from: Tore on June 27, 2012, 08:40:06 PM ---Jeg kan basisk koding om det trengs.

--- End quote ---

Supert, alt hjelper, :D legg meg til på steam: indicres

Blir flere folk med etterhvert, skal jeg starte en tråd på "mods under construction"

Apsod:
Spørsmålet er, hva har du tenkt å bidra med? Alltid lurt å vise litt av planene dine og si hva du skal gjøre selv. Du skjønner, det er så mange som kommer på Taleworlds forumet og prøver å samle sammen folk til å lage en mod fordet de ikke klarer å lage moden selv.

Denne delen av Taleworlds forumet er ganske død. Du hadde fått mer oppmerksomhet i "The Pioneer's Guild".

MyTemple:

--- Quote from: apsod on June 28, 2012, 03:43:50 AM ---Spørsmålet er, hva har du tenkt å bidra med? Alltid lurt å vise litt av planene dine og si hva du skal gjøre selv. Du skjønner, det er så mange som kommer på Taleworlds forumet og prøver å samle sammen folk til å lage en mod fordet de ikke klarer å lage moden selv.

Denne delen av Taleworlds forumet er ganske død. Du hadde fått mer oppmerksomhet i "The Pioneer's Guild".

--- End quote ---

Det jeg får til, koding og modelering, skal legge ut mere etterhvert

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version