Ei fatalityjä koskaan. KOSKAAN. Jätä semmoset pois. Ainaki itellä tuli korvat järkyttävän kipiäks ku niitä pidin päällä. Tosin, malleja uusia tullut joten sekin voinut muuttua. Steel Series on varmaan ihan jees valinta. Tosin, ei niin halvat muistaakseni, mutta tekevät kelpo työn headsetteinä.
Ainakin minun Fatal1tyssä on hyvin pehmeät tyynyt, joten minulla ei tule korvat kipeäksi pitkien pelisessioidenkaan jälkeen. Voi olla, että sinulla on ollut jokin vanha versio, jossa on ollut huonot pehmusteet.
Varmasti Steel Seriesitkin ovat hyviä ja muitakin löytyy! 
Minun päähäni Fatal1tyt eivät sovi mitenkään päin, eikä kestävyydessäkään tuntunut olevan kehumista. Tällä hetkellä käytössä oleva SteelSeries Siberia V2:t ovat puolestaan sekä mukavat että jämäkät. Äidyin oikein ostamaan 30€ hintaisen Asus Xonar äänikortti/kuulokevahvistimen ja nyt nämäkin kuulostavat ainakin omaan korvaan ihan hyviltä. En tosin ole mikään kultakorva, joka masentuu tyystin, jos poppivehje on impedanssi-impotentti.
Fatal1tyn hintaluokasta (30€) olen käyttänyt pitkän aikaa myös KOSSin SB/49-kuulokemikrofonia. Muuten varsin mainio laite, mutta ei kestänyt pahamaineista "eläydyn peliin ja putoan penkiltä päälleni"-testiä.
Jos perse tahi kukkaro ei kestä sitäkään, löysin pari vuotta takaperin jostain halpamarketista headsetin 1,5 eurolla. Äänenlaatu oli kuin enkelikuorolla.