Kopen!

Users who are viewing this thread

yeepz,

Ik speel al een jaar m&b niet meer maar als ik het forum bekijk wil toch wel nog eens m&b warband kopen en spelen! Enig idee waar?
btw ik woon in west-vlaanderen! xD
 
Je kan ook via gamersgate (http://www.gamersgate.com/DD-TWMBW/mount-and-blade-warband) kopen, daar is die nog wat goedkoper dan steam of avangate.
 
Als het goed is zou het wel ergens in een winkel moeten zijn maar ik heb het nooit in Nederland in een winkel zien liggen. Van belgië weet ik niet.
 
Van de retailversie zijn er niet veel in de winkels beland, bovendien is dat dan aan steam gebonden(al bestaat er wel een manier om daar een mouw aan te passen). Ik denk niet dat je die nu nog gaat vinden, spel is ondertussen ook al een jaartje uit.
Probeer het gewoon via internet te kopen (Gamersgate, Avangate, D2D ofzo), dat is echt wel het makkelijkste
 
Wil je achviements, koop dan via steam.
Anders via de taleworlds site =)

en ik denk ook niet dat M&B of M&B:Warband in de winkels liggen, maar enfin, online kan je je wel het doosje met CD'tje krijgen denk ik

Wie Zoekt, Die Vindt


succes met de aankoop? ;P
 
Doe niet Steam omdat Steam beesten zijn. Die mafkezen verpesten alles en kunnen de pot op. :mad:

Je kunt het ook gewoon via de Taleworlds site kopen. Verbaast me dat iedereen naar 3rd party retailers verwijst.
 
Via taleworlds heb je geen doosje volgens mij wat toch soms best handig kan zijn.
Maar goed een doosje is bij mij iigv. altijd fijner en als je bij wehkamp kijkt kan je het vaak nog met korting krijgen ook ( 10% ofzo dat is redelijk wat. )
Weet alleen niet of ze hem hebben maar het is het kijken waard.