EVE Online

Users who are viewing this thread

Chechen!

Bent net 3 dagen bezig op een trail account, ben van plan het te kopen. Je hebt er een beetje geduld voor nodig maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het super leuk. Ook een hele vriendelijke en coole in-game communitie.

Speelt iemand anders het ook? Het is zo veel leuker met iemand anders te spelen.  :grin:

http://www.eveonline.com/

edit om retardheid te verbeteren.
 
Het heet een economie. :razz:

Het is moeilijk uit te leggen, je zou het echt eerst zelf moeten proberen. De mensen zijn super behulpzaam en het vereist niet zo veel van je tijd. Een skill wordt getrain wanneer je offline bent.

Er is een 14-daagse trail te downloaden op de site, weet je.
 
meh, zit al te wachten op guild wars 2, dat zal de enige multi-player game zijn die ik ga spelen
En voor de rest Assasin creed brotherhood en kijk voor de rest wel.
 
Rams said:
Een skill wordt getrain wanneer je offline bent.
En dat is de reden dat het spel naar de knoppen is gegaan en waarom je het niet zou moeten kopen. Dit houdt dus in dat ge NOOIT iemand gaat kunnen inhalen qua skills die voor u is beginnen spelen.

Nogmaals trail betekent spoor, trial betekent proef.
 
Eburon said:
Rams said:
Een skill wordt getrain wanneer je offline bent.
En dat is de reden dat het spel naar de knoppen is gegaan en waarom je het niet zou moeten kopen. Dit houdt dus in dat ge NOOIT iemand gaat kunnen inhalen qua skills die voor u is beginnen spelen.

Nogmaals trail betekent spoor, trial betekent proef.
true said.....toch geinig bedacht.
 
koop warband
 
steam said:
Mount & Blade
Released 4 Nov 2008
19,99€
-75%4,99€
 
Mount & Blade: Warband
Released 31 Mar 2010
-75% 24,99€
6,24€
Individual price:
€11,23
29,99€ Package price:
-€ Daily Deal 75% Off:
22,50€
Cost to you:
7,49
€ You save:3,74
 
lijkt me wel grappig dat als je het een paar maanden niet speelt en je gaat weer online ineens zo'n skill 50 levels omhoog is gegaan ofzo :razz:

maar inderdaad Rams ga weer Warband spelen je clan mist je :razz:
 
Spijdie, niet slecht bedoeld maar ik heb zo dingen die ik voor warband laat gaan, tot nu dan :

Social live - claimt al bijna al me geld.
Sparen voor guild wars 2 - niet zoveel geld, maar ik weet genoeg en heb ook genoeg opgezocht dat het een monster spel wordt. :razz:
Sparen voor 3 jaar studie in VS/Canada - is nog lang niet zeker maar, wie weet?

En dan komt warband..en als ik hem niet voor mei heb, dan vraag ik hem voor me verjaardag( dat in mei is.)
Dus, het komt wel in orde.
Het neemt alleen wat tijd in beslag.
 
Eburon said:
Rams said:
Een skill wordt getrain wanneer je offline bent.
En dat is de reden dat het spel naar de knoppen is gegaan en waarom je het niet zou moeten kopen. Dit houdt dus in dat ge NOOIT iemand gaat kunnen inhalen qua skills die voor u is beginnen spelen.

Nogmaals trail betekent spoor, trial betekent proef.

Op zich vind ik het wel een mooi systeem voor mensen met een echt leven. Plus het gaat meer om wie een groter schip vliegt of wie het meeste geld heeft dan skills.

Dominatus said:
lijkt me wel grappig dat als je het een paar maanden niet speelt en je gaat weer online ineens zo'n skill 50 levels omhoog is gegaan ofzo :razz:

maar inderdaad Rams ga weer Warband spelen je clan mist je :razz:
Je mag alleen kiezen wat je voor 24 uur wil trainen.  :razz:

Dinsdag moet ik werken.  :sad: Maar ik zal proberen voortaan op zondag wel te komen. <3
 
The Avenger said:
Spijdie, niet slecht bedoeld maar ik heb zo dingen die ik voor warband laat gaan, tot nu dan :

Social live - claimt al bijna al me geld.
Sparen voor guild wars 2 - niet zoveel geld, maar ik weet genoeg en heb ook genoeg opgezocht dat het een monster spel wordt. :razz:
Sparen voor 3 jaar studie in VS/Canada - is nog lang niet zeker maar, wie weet?

En dan komt warband..en als ik hem niet voor mei heb, dan vraag ik hem voor me verjaardag( dat in mei is.)
Dus, het komt wel in orde.
Het neemt alleen wat tijd in beslag.
je verdient niet zo heel veel
je geeft bijna alles uit aan uitgaan en aan je vriendin
 
spijdie said:
The Avenger said:
Spijdie, niet slecht bedoeld maar ik heb zo dingen die ik voor warband laat gaan, tot nu dan :

Social live - claimt al bijna al me geld.
Sparen voor guild wars 2 - niet zoveel geld, maar ik weet genoeg en heb ook genoeg opgezocht dat het een monster spel wordt. :razz:
Sparen voor 3 jaar studie in VS/Canada - is nog lang niet zeker maar, wie weet?

En dan komt warband..en als ik hem niet voor mei heb, dan vraag ik hem voor me verjaardag( dat in mei is.)
Dus, het komt wel in orde.
Het neemt alleen wat tijd in beslag.
je verdient niet zo heel veel
je geeft bijna alles uit aan uitgaan en aan je vriendin
Tjah, de nadeel van RL. :lol:
 
Warband kost bijna niks op steam, en je kan dat klein beetje geld heus wel misse, guildwars 2 komt toch nog niet uit en voor je studie sparen heb je nog tijd zat. dus je steld gewoon een beetje aan, ik geef ook genoeg geld uit aan RL, dan moe tje maar wat harder en mee gaan werken 15 euro heb je in een extra dagje werken
 
Renneko said:
Warband kost bijna niks op steam, en je kan dat klein beetje geld heus wel misse, guildwars 2 komt toch nog niet uit en voor je studie sparen heb je nog tijd zat. dus je steld gewoon een beetje aan, ik geef ook genoeg geld uit aan RL, dan moe tje maar wat harder en mee gaan werken 15 euro heb je in een extra dagje werken
Lolz, het punt is niet echt zozeer geld.
Het is meer dat ik een creditcard/bank nodig heb met geld erop, maar zoals ik al zei ; warband regel ik gauw genoeg.
En dan wordt het meteen een helse afgang, want dan moet ik eerst met mahud dueleren, dan met Blead...en god, ik ga dan helemaal gpwnd worden. :lol:
 
Back
Top Bottom