Author Topic: Uitleg en inschrijven - New America  (Read 4162 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • Faction: Nord
  • MP nick: Dominatus
  • M&B
Re: Uitleg en inschrijven - New America
« Reply #30 on: December 23, 2010, 12:22:06 PM »
Tuurrlijk kan je mee doen, gezellig juist, zoals je ziet is er alweer genoeg gebeurt,

Dominatus, niet boos zijn dat ik je uit het verhaal heb geschreven, maar don't mess with tha veldan :P, Maak een nieuw char aan met een goede naam,

ik was anders nooit van plan Veldan iets aan te doen

Renkoo

• Master Knight
  • *
  • Go ahead, make my day.
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: Renkoo
  • WBWF&SNW
« Reply #31 on: December 23, 2010, 12:43:40 PM »
Je liep hem voor de voeten, en de mafia mocht er niet achter komen wat er met de andere ganster is gebeurt :P

En je vond hem een slechte premiejager, dan krijg je dat  :P

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #32 on: December 23, 2010, 12:46:38 PM »
schrijf maar een nieuw stuk :P

Renkoo

• Master Knight
  • *
  • Go ahead, make my day.
    • View Profile
  • WBWF&SNW
« Reply #33 on: December 23, 2010, 12:47:39 PM »
of je leest niet goed en ziet dat ik nooit heb geschreven heb dat je ook daadwerkelijk dood bent  :P

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #34 on: December 23, 2010, 12:49:12 PM »
mja maar hij had geen pantser he dus kogels en een mes in zijn harses overleefd hij niet en hij heeft nu toch een kloon

Renkoo

• Master Knight
  • *
  • Go ahead, make my day.
    • View Profile
  • WBWF&SNW
« Reply #35 on: December 23, 2010, 12:54:39 PM »
in de klonen had ook wel wat meer diepgang mogen zitten!

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #36 on: December 23, 2010, 12:57:39 PM »
ach ja de machine staat er nog he wie weet waarvoor hij nog gebruikt gaat worden miss kan jij het dan wel helemaal leuk vertellen

Jome

• Guest
« Reply #37 on: December 23, 2010, 01:51:47 PM »
Hey stelletje mafkezen. Dit vechten jullie in de RP maar uit.
Even een nota; het is geen Star Wars he, geen rondvliegende mongolen met lazerguns die iedereen af maken. Je gebruikt maar een karrtetje met een koetje ervoor. Voor nu boeit dat nog niet echt maar anders rijd dalijk iedereen rond op vliegende schotels. Een motor of iets boeit me niet, voor mijn part een oude jeep maar geen vliegtuigjes. :P

Verder is het ook niet de bedoeling dat je elkaar regelrecht afmaakt ( tenzij je natuurlijk met de ander hebt overlegd ) maar hem verwond o.i.d. Als iedereen de hele tijd dood gaat is dat niet leuk natuurlijk.
En willen jullie wat duidelijker schrijven? Ik snapte er geen hol van ( of dat ligt aan mij; Hellraiser kwam aan bij de tunnelers en hoorde bij Veldan en toen ging Veldan boos doen en maakte Hellraiser dood en toen hoorde ineens iedereen bij Veldan behalve Bob en ik liep naar Hellraiser toe en schoot hem nog eens dood en toen ging Bobby op Veldan schieten? )

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #38 on: December 23, 2010, 01:59:11 PM »
Hey stelletje mafkezen. Dit vechten jullie in de RP maar uit.
Even een nota; het is geen Star Wars he, geen rondvliegende mongolen met lazerguns die iedereen af maken. Je gebruikt maar een karrtetje met een koetje ervoor. Voor nu boeit dat nog niet echt maar anders rijd dalijk iedereen rond op vliegende schotels. Een motor of iets boeit me niet, voor mijn part een oude jeep maar geen vliegtuigjes. :P

Verder is het ook niet de bedoeling dat je elkaar regelrecht afmaakt ( tenzij je natuurlijk met de ander hebt overlegd ) maar hem verwond o.i.d. Als iedereen de hele tijd dood gaat is dat niet leuk natuurlijk.
En willen jullie wat duidelijker schrijven? Ik snapte er geen hol van ( of dat ligt aan mij; Hellraiser kwam aan bij de tunnelers en hoorde bij Veldan en toen ging Veldan boos doen en maakte Hellraiser dood en toen hoorde ineens iedereen bij Veldan behalve Bob en ik liep naar Hellraiser toe en schoot hem nog eens dood en toen ging Bobby op Veldan schieten? )

hoezo hoorde Hellraiser bij Veldan dat heb ik neit getyped. En Veldan is de Marionet in dit verhaal. Hij werd gebruikt hij hoort niet bij de tunnelers of de mafia

Jome

• Guest
« Reply #39 on: December 23, 2010, 02:03:48 PM »
Daarom; schrijf alsjeblieft wat duidelijker want ik kon het niet volgen. :P

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #40 on: December 23, 2010, 02:11:33 PM »
Ik weet niet hoor ik kan alles makkelijk volgen:

Hellraiser loopt op alles af scheld veldan uit en vervolgens ontploft de kar en hellraiser en veldan gaan samen bij de kar staan(niet als vrienden bondgenoten of wat dan ook maar als toeschouwers) dan loopt hellraiser weg, veldan gooit een mes en elijah schiet hem vervolgens nog neer. Daarna komt de Baas van de Mafia aangereden vraagt wat aan de aanwezige Gangsters wat er gebeurt is, schiet ze neer en rijdt weg.

Jome

• Guest
« Reply #41 on: December 23, 2010, 02:16:21 PM »
Nouja, dan zal het wel aan mij liggen. In ieder geval ook voor jou, geen auto's die supermodern ofzo zijn meer want het is net na een bijna alles vernietigende oorlog geweest en als er al auto's zijn dan zijn die van het leger.

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #42 on: December 23, 2010, 02:19:50 PM »
Ik weet niet wie het geschreven had maar de mafia had een warenhuis met wapens en tanks enzo uit de oorlog leeggeroofd, en het was toch de toekomst? America half weg Europa half weggescheiden door bommen. Hoezo kunnen we dan niet wat sci-fi erin gooien? Veldan heeft ook een soort Masterchief outfit aan.

Jome

• Guest
« Reply #43 on: December 23, 2010, 02:32:17 PM »
Dat boeit me opzich ook niet maar het is niet de bedoeling dat iedereen gaat rondvliegen op Star Wars scooters.

Anders word wegrennen van iemand te makkelijk. Hetzelfde geld bijv. voor teleporters en shit zoals dat.

Dominatus

• Sergeant at Arms
  • *
  • Dipshit
    • View Profile
  • M&B
« Reply #44 on: December 23, 2010, 03:25:07 PM »
wie heeft het over star wars scooters enz?? ik zei Jet :P een F16 is ook een Jet :D