Non-English Forums > Andere Spelen

Co-op games

<< < (2/35) > >>

Jome:
En hoe speel je NWN dan online? :|

TheNarrator:

--- Quote from: iCock on October 16, 2010, 07:23:00 PM ---En hoe speel je NWN dan online? :|

--- End quote ---
Iemand host een spel, de rest joint en je vormt een party. Dan ga je gezellig wat questen, totdat er wat te veel mensen moeten leaven. Dan slaat de host het spel op, en de volgende keer dat er wat mensen bij elkaar komen, host hij die save game opnieuw en speel je gewoon verder. Je kan ook je eigen character apart opslaan, dus als je achterop raakt, kan je zelfs gewoon wat in single player levelen.

Ik heb het al met mijn broer gedaan, en het is echt wel leuk hoor. Maar meer mensen, meer lol. Door de vele classes is er echt wel een goed teamplay aspect.

The Avenger:
Hhmmm, klinkt wel leuk maar zit nog steeds tot mei verlegen bij kas....misschien, na warband :)

Jome:
Mmmjja ... ik ga naar Batavia stad en misschien hebben ze het daar wel. Mijn internet prestaties zijn waarschijnlijk niet top hoor. Maar ik wil wel even kijken.

Trouwens, dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn ERG VOLLE pc. Hoe kan ik veel geheugen vrijmaken?

The Avenger:

--- Quote from: iCock on October 16, 2010, 07:36:05 PM ---Mmmjja ... ik ga naar Batavia stad en misschien hebben ze het daar wel. Mijn internet prestaties zijn waarschijnlijk niet top hoor. Maar ik wil wel even kijken.

Trouwens, dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn ERG VOLLE pc. Hoe kan ik veel geheugen vrijmaken?

--- End quote ---
stofzuigen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version