0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
@Fries omdat wat er tegenwoordig opgeschreven staat en geclassificeerd wordt als 'sjamanisme' niks zegt over hoe wel of niet te gedragen en te regeren, kan je volgens mij ook geen regering baseren op het sjamanisme. Enige wat ik als optie zie is als de premier advies krijgt van iemand die zich een sjaman noemt, maar ook dat vormt geen onderdeel van die traditie. Of ik moet iets over het hoofd zien, maar ik zie niet hoe een regering gebaseerd kan worden op een traditie of geloofsovertuiging die niks te maken heeft met hoe iets geregeerd wordt.
Ik vind sowieso alle geloofspartijen (bijv. CDA) onzin, doe mij maar lekker links, PvdA of SP. GroenLinks is een schaduw van vroeger (volgens mij is daar de Communistische Partij in opgegaan).
Lord Tim heeft zowat alles samengevat wat ik wou zeggen. Daar gaat mijn pret. Is Tim toevallig ook een Belg of hebben jullie Nederlanders versterking gekregen?
Quote from: Eburon on May 21, 2012, 11:18:15 PMLord Tim heeft zowat alles samengevat wat ik wou zeggen. Daar gaat mijn pret. Is Tim toevallig ook een Belg of hebben jullie Nederlanders versterking gekregen?Ik ben een Belg, de enige versterking die de Nederlanders hier hebben.
The solution to beating good teams is to get better, not try to split them up
ae_stronk_boogschuthoer_roux
Quote from: AtheistOverlord on May 21, 2012, 07:35:39 PMIk vind sowieso alle geloofspartijen (bijv. CDA) onzin, doe mij maar lekker links, PvdA of SP. GroenLinks is een schaduw van vroeger (volgens mij is daar de Communistische Partij in opgegaan).Als we in België de CD&V (staat voor: Christen-Democratisch & Vlaams) omdopen tot Humanitair-Democratisch & Vlaams, maar hun dezelfde standpunten laten behouden, zou je deze partij dan nog steeds onzin vinden?
Quote from: AWdeV on December 09, 2012, 10:09:49 PMSmoke grenadesYeaaaaaah. No, wait, that sounds like a horrible idea.
Smoke grenades
Ik ben een Belg, de enige versterking die de Nederlanders hier hebben.
Nope. 'tis a fruit. Like Kobrag