Non-English Forums > Andere Spelen
Forum Spel CIV I: Faern
The Avenger:
hoe gaat het posten er aan toe ?
Zoals de rpg's ? we posten wat en wijzen daarmee een actie uit, zoals ik laat Vinnengeal oprukken naar een nieuw terrein vlakbij een vulkaan en omdat wolfang merkt dat ik Vinnengeal weinig laat doen aan de festivalen laat hij de vulkaan uitbarsten en moeten de vinnengealiers terug trekken en krijgen ze verliezen en kunnen ze dat gebied voor een tijd er niet meer in?
--- Quote from: MorningRain on May 12, 2010, 08:17:28 PM ---Kga wat meer info posten zoals Gerontis... nja
--- End quote ---
hahha, alleen doe als je net zoveel verveelt als moi :wink:
en zo te zien heb ik al een bondgenote :P !
Uhtred Dunkerch:
later, nff ni nt staat
The Avenger:
--- Quote from: Wolfang on May 12, 2010, 09:40:36 PM ---later, nff ni nt staat
--- End quote ---
is goed man :wink: , drink je niet het ziekenhuis in hey :o ?!
en hopen dat nu meer mensen ga meedoen, anders is de kaart zo leeg...kan ik wel een massief rijk neer zetten :twisted:
Dominatus:
(click to show/hide)
De witte stip is Valarion
(click to show/hide)Valarion is een dorp van echte bosmensen je kunt ze vergelijken met de gang van Robin Hood alleen dan met de uitrusting van de Schotse Highlanders (op uitzondering van de Claymore of enig ander metaal wapen). Ze leven van wat ze zelf maken en vangen en doen niet aan handel met andere stammen/dorpen er is alleen enige nijverheid in het dorp zelf. De mensen leven vooral van de visvangst en van de jacht maar ze hebben ook een paar graanakkers. Valarion heeft voor zo ver geen boeiende militaire of sociale geschiedenis.
Uhtred Dunkerch:
mooie plek :D
ik ben de enige die weet wat voor een secret resources jullie allemaal op zitten
MUAHAHAHAHAHHA
MUAHAHAHHAAH!
okee maar ik mot nu eerst studeren voor exames, (2-3?)meer mensen zou leuk zijn :D
---
interessante keuzes allemaal
@iCock, ye weet toch dat je een dorp gesticht hebt op 1 van de grooste woestijnen van Faern toch hé? :roll:
ge moogt het van mij nog altijd veranderen.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version