Eehh, kamalan aikasin. Ja sitten illalla pitäs vielä matsia pelata, ja mulla niin tautinen määrä duunia tehtävänä, etten varmaan ehdi kumpaankaan...
Taidan luottaa vaan siihen, että on paikka taattuna.
Kehtaatkin valittaa aikaista aikaa etkä ehdota parempaa

. Ensi viikolla voi olla myöhemminkin, mutta huomenna ei ainakaan itsellä käy myöhemmin.
Huomautan nyt vielä, että jos henkilö ei tule yksiinkään karsintoihin ei hänellä ole mahdollisuutta päästä joukkueeseen. Tilaisuuksia pitäisi kuitenkin olla tarpeeksi. Muutan muuten myös tuon joukkueen valinnan määräajan 23.5, mikä on kohtuullisempi aikaraja(voi tietenkin valittaa jos tuokin on kohtuuton).
Vaikka valinta tehdään pääosin karsinta treeneillä, niin pyydän kaikkia suomalaisia isänmaan ystäviä lähettämään kehoitteita pelaajista. Tarkoituksena on kuitenkin valita parhaat, joten olisi hyvä saada kommenttia hyvistä pelaajista kaikilta. Eli lähettäkää pm:nä minulle pelaajat, jotka ovat mielestänne arvoisia tähän tehtävään (perusteluja myös jos haluatte). (copy paste magic! first post)
Laitan nyt myös pollin miltä tuo torstai kuulostaa harkkapäivänä. Maanantai on ainoa toinen järkevä päivä ja se on vähän liian lähellä toisia harkkapäiviä, niin ehdotan itse torstaita.
Tämän pollin jälkeen laitan äänestyksen luokkatasapainoista (ehdotuksia kiitos!). Tällä ei nyt tarkoiteta sitä millä luokilla pelaamme, vaan missä tasapainossa pelaajat vahvuuksien mukaan valitaan. Muistakaa, että tähän vaikuttaa ilmoittamanne vahvimmat luokat (joita voi vielä vaihtaa jos haluaa). Ei varsinaisesti haitta, jos ei ole ilmoittanut mitään luokkaa vahvimmakseen, mutta älkää sitten ihmetelkö jos joudutte epämiellyttävään osaan

.
Tuli muuten mieleen, että voisi ehkä perustaa irc kanavan tälle ryhmälle jos porukalla on mielenkiintoa. Siellä voisi olla helppoa puhua tarkemmin taktiikoista ja ja muusta. Mitä mieltä porukka on tästä? Itse varmaan kyllä valitettavasti vain idlailisin siellä kuten yleensä ircissä teen, mutta hyvä kuitenkin jos saadaan jotain ideoita kokoon

.
Teen muuten sitten jossain vaiheessa vähän täsmällisempää ohjetta tuohon toiseen postiin minkä sääntöjen mukaan karsintoja pidetään ja millä idealismilla vedetään tätä homma. Tiedän, että on aika natsipaskamaista, mutta ne ensimmäiset karsinnat osoittivat ainakin sen, että joitain sääntöjä käyttäytymiselle ja idealismille tarvitaan (en nyt sano, että olitte ihan idiootteja tai mitään sellaista, mutta hyvä näitä asioita setviä).

Voi tätä väsymyksen tuskaa

Tekee mieli pullaa

Edit: Kaikenlaista kirjoittelee ja melkein unohdin tuon äänestyksenkin laittaa

. Pitäisi varmaan vähän inhimillisempään aikaan tämmöisiä kirjoitella.