Author Topic: Suomen maajoukkue Nations cup  (Read 21556 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • Faction: Vaegir
  • MP nick: IG_Baron_Zoltanus
  • M&BWB
Re: Suomen maajoukkue Nations cup
« Reply #30 on: May 08, 2010, 07:04:31 PM »
Äänestyksen perusteella olisi ollut tänään joten tuli vähän kiirus  :P. On tuo sunnuntai paljon parempi päivä kumminkin useimmille.
: Zoltanus

mr.master

• Grandmaster Knight
  • *
  • A Proud Christian, A Member of Knights Of WEe, 6-1
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: WEe
« Reply #31 on: May 08, 2010, 08:06:04 PM »
nojoo itelle tuo sunnuntai kenties kävis. Paitsi jos oli jo tänää nii se on sit kyl mennyttä :D

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #32 on: May 08, 2010, 09:03:33 PM »
nojoo itelle tuo sunnuntai kenties kävis. Paitsi jos oli jo tänää nii se on sit kyl mennyttä :D

Ei ollut tänään mitään treenejä, kun vähän myöhään tuli ilmoitus, niin ei siellä oikein ketään tietenkään ollut  :P (ajattelin, että olisi kun tuli 6 ääntä lauantai illalle ja oli kyse tästä viikonlopusta). Ajattelin muuten, että kolmas harkka torstaina, että miten ihmiset silloin pääsisi? Muistakaa ettei ole pakko tulla joka päivä!

Mutta kuitenkin sunnuntai 9.5 kello 19:00 harkat

okiN

• N° 22
  • Global Moderator
  • *
  • A still tongue makes a happy life.
    • View Profile
  • MP nick: irc://okiN
  • M&BWB
« Reply #33 on: May 08, 2010, 10:46:55 PM »
Eehh, kamalan aikasin. Ja sitten illalla pitäs vielä matsia pelata, ja mulla niin tautinen määrä duunia tehtävänä, etten varmaan ehdi kumpaankaan...

Taidan luottaa vaan siihen, että on paikka taattuna. :lol:
Be seeing you.

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #34 on: May 09, 2010, 12:54:30 AM »
Eehh, kamalan aikasin. Ja sitten illalla pitäs vielä matsia pelata, ja mulla niin tautinen määrä duunia tehtävänä, etten varmaan ehdi kumpaankaan...

Taidan luottaa vaan siihen, että on paikka taattuna. :lol:

Kehtaatkin valittaa aikaista aikaa etkä ehdota parempaa  :x. Ensi viikolla voi olla myöhemminkin, mutta huomenna ei ainakaan itsellä käy myöhemmin.

Huomautan nyt vielä, että jos henkilö ei tule yksiinkään karsintoihin ei hänellä ole mahdollisuutta päästä joukkueeseen. Tilaisuuksia pitäisi kuitenkin olla tarpeeksi. Muutan muuten myös tuon joukkueen valinnan määräajan 23.5, mikä on kohtuullisempi aikaraja(voi tietenkin valittaa jos tuokin on kohtuuton).

Vaikka valinta tehdään pääosin karsinta treeneillä, niin pyydän kaikkia suomalaisia isänmaan ystäviä lähettämään kehoitteita pelaajista. Tarkoituksena on kuitenkin valita parhaat, joten olisi hyvä saada kommenttia hyvistä pelaajista kaikilta. Eli lähettäkää pm:nä minulle pelaajat, jotka ovat mielestänne arvoisia tähän tehtävään (perusteluja myös jos haluatte). (copy paste magic! first post)

Laitan nyt myös pollin miltä tuo torstai kuulostaa harkkapäivänä. Maanantai on ainoa toinen järkevä päivä ja se on vähän liian lähellä toisia harkkapäiviä, niin ehdotan itse torstaita.

Tämän pollin jälkeen laitan äänestyksen luokkatasapainoista (ehdotuksia kiitos!). Tällä ei nyt tarkoiteta sitä millä luokilla pelaamme, vaan missä tasapainossa pelaajat vahvuuksien mukaan valitaan. Muistakaa, että tähän vaikuttaa ilmoittamanne vahvimmat luokat (joita voi vielä vaihtaa jos haluaa). Ei varsinaisesti haitta, jos ei ole ilmoittanut mitään luokkaa vahvimmakseen, mutta älkää sitten ihmetelkö jos joudutte epämiellyttävään osaan  :P.

Tuli muuten mieleen, että voisi ehkä perustaa irc kanavan tälle ryhmälle jos porukalla on mielenkiintoa. Siellä voisi olla helppoa puhua tarkemmin taktiikoista ja ja muusta. Mitä mieltä porukka on tästä? Itse varmaan kyllä valitettavasti vain idlailisin siellä kuten yleensä ircissä teen, mutta hyvä kuitenkin jos saadaan jotain ideoita kokoon :P.

Teen muuten sitten jossain vaiheessa vähän täsmällisempää ohjetta tuohon toiseen postiin minkä sääntöjen mukaan karsintoja pidetään ja millä idealismilla vedetään tätä homma. Tiedän, että on aika natsipaskamaista, mutta ne ensimmäiset karsinnat osoittivat ainakin sen, että joitain sääntöjä käyttäytymiselle ja idealismille tarvitaan (en nyt sano, että olitte ihan idiootteja tai mitään sellaista, mutta hyvä näitä asioita setviä).

(click to show/hide)

Edit: Kaikenlaista kirjoittelee ja melkein unohdin tuon äänestyksenkin laittaa  :lol:. Pitäisi varmaan vähän inhimillisempään aikaan tämmöisiä kirjoitella.
« Last Edit: May 09, 2010, 01:06:31 AM by Zoltanus »

mynameoverhere

• Grandmaster Knight
  • *
    • View Profile
  • MP nick: CC_SP_Hande
  • WBWF&S
« Reply #35 on: May 09, 2010, 09:22:04 AM »
(click to show/hide)
Minulla on vastaleivottua, tule hakemaan.

Luulen että tuonne irc kanavaan tuskin tulee monta jutustelemaan, mutta parempi kun ei mitään.

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #36 on: May 09, 2010, 11:30:46 AM »
Luulen että tuonne irc kanavaan tuskin tulee monta jutustelemaan, mutta parempi kun ei mitään.

Tehdään nyt ihan huvin vuoksi jos porukkaa huvittaa. Tämä kanava on siis tarkoitettu kaikille suomalaisille! Alustava kanava #warband-FinnishCupTeam (laitan myös ensimmäiseen postiin).

Taalen

• Archbishop of Drunkland
  • Knight
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
  • MP nick: irc://Taalen
  • M&BWBWF&SNW
« Reply #37 on: May 09, 2010, 11:49:51 AM »

Tehdään nyt ihan huvin vuoksi jos porukkaa huvittaa. Tämä kanava on siis tarkoitettu kaikille suomalaisille! Alustava kanava #warband-FinnishCupTeam (laitan myös ensimmäiseen postiin).

Lisättäköön nyt vielä että ko. kanava on QuakeNetissä, kuten muutkin semiviralliset M&B kanavat #mount&blade ja #mount&blade-warband
<Calodine> I missed Taalen. He's that guy I can't put a face too who's nicer than okiN.

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #38 on: May 09, 2010, 12:34:08 PM »
Hyvä huomio. Itselle on irkki on aika tuntematon  :|. Lisäsin sen nyt etusivulle ja laitoin linkin okiNin ohjeisiin. Samat ohjeet, mutta neljännessä kohdassa kanavaksi #warband-FinnishCupTeam .
« Last Edit: May 09, 2010, 12:38:37 PM by Zoltanus »

Sir_Jaakko

• Sergeant Knight
  • *
    • View Profile
  • MP nick: Jaakko_the_Sire
  • M&BWB
« Reply #39 on: May 09, 2010, 02:29:17 PM »
Mikäs joukkue se semmoinen olisi jossa ei ole okiNia?  :?

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #40 on: May 09, 2010, 04:01:00 PM »
Mikäs joukkue se semmoinen olisi jossa ei ole okiNia?  :?

Hyvä joukkue? En nyt sano etten päästä okiNia joukkueeseen vaan, että jokaisen on tultava ainakin yksiin karsintoihin vaikka olisi kuinka über pelaaja. Syynä tähän on se, että haluan mahdollisuuden kyylätä jokaista pelaaja ettei joukkueeseen tule pelaajia vain tuntuman vuoksi. Niitä ensimmäisiä karsintoja ei tosiaan lasketa.

(click to show/hide)

Edit: Salasana taas Perkele1
« Last Edit: May 09, 2010, 04:49:09 PM by Zoltanus »

mr.master

• Grandmaster Knight
  • *
  • A Proud Christian, A Member of Knights Of WEe, 6-1
    • View Profile
  • MP nick: WEe
« Reply #41 on: May 10, 2010, 12:09:54 PM »
Juu sinne meni taas yhet reenit :/ Onko viel reenejä? Koitan ens kerralla tulla

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #42 on: May 10, 2010, 12:43:40 PM »
Juu sinne meni taas yhet reenit :/ Onko viel reenejä? Koitan ens kerralla tulla

Yhteensä on vielä ainakin 6 mahdollisuutta. Tämän viikon tiistai, ehkä torstai ja sunnuntai ja ensi viikolla sitten samat ajat ja päivät. Ensimmäisessä postissa on muuten aina seuraavan harkan aika ja päivä, että sieltä näkee  :wink: (en muista välttämättä aina päivittää).

Tuntuu suurin osa hyväksyvän tuon torstain niin silloin on seuraavat harkat. Uusi äänestys torstaille tuosta harkka-ajasta.

Kazzan

• Grandmaster Knight
  • *
    • View Profile
  • M&BWBNW
« Reply #43 on: May 11, 2010, 03:10:19 PM »
En oo tääl torstaina...  :x

Oon kesä mökil.

Men hate what they don't understand, and what they hate they will never understand

Zoltanus

• Master Knight
  • *
  • I am the valiant one
    • View Profile
  • M&BWB
« Reply #44 on: May 11, 2010, 03:45:34 PM »
En oo tääl torstaina...  :x

Oon kesä mökil.

Tajusin juuri, että itsekin olen kesämökillä :shock:. Toisaalta olen siellä vain päivän ja tulen kyllä varmaan ennen harkka-aikaa kotiin (mikä se sitten lieneekään).

Seuraava äänestys tulee sitten olemaan puheohjelman valinnasta, että ehdotelkaa niitä jos ei TS3 tai Mumble kelpaa.