ERROR PLEASE READ THIS! WILD WIND 1.7 ERROR

Users who are viewing this thread

Ogagana

Banned
i need help i get error

bo_valleyRock_rounded_1 I GET THIS ONLY!  :evil:  :sad: :cry:

i have reinstalled so muuuch BUT I DON'T WOOORK :sad: PLEAASE HEELP ME!  :grin: :grin:

i have 1.143 so please help!
 
Öh, servrarna är 1.153 servrar så vitt jag vet så det kanske har något med det att göra? Om inte det är när du startar spelet i så fall har det inget med saken att göra.

Caesar, It might be an error that prevents him from launching the game, I have seen such in singleplayer mods, can't find textures.brf etc etc
 
Othurin said:
Öh, servrarna är 1.153 servrar så vitt jag vet så det kanske har något med det att göra? Om inte det är när du startar spelet i så fall har det inget med saken att göra.

Caesar, It might be an error that prevents him from launching the game, I have seen such in singleplayer mods, can't find textures.brf etc etc

He's not explaining it though.
 
Othurin jag har 1.153 i min minnesticka men orkar inte få fram det ÖHH jobbigt! det gick så här imorse så spelade jag wild wind och nästa dag så blev det error D:
 
well i only go to mount&blade warband and select wild wind 0.17 and ini file works good but not texture and it will only get bo_valleyRock_rounded_1
 
Om det Är när du startar spelet har jag ingen aning förutom korrupta nerladdning, orkar du ladda ner wild wind igen? 1.153 var Om det var i spelet när du var på en server.
 
nah nyss så testade jag om det funka men det går inte men orkar inte få fram 1.153 men du har väl en pw_4_beta2 server??
 
Back
Top Bottom