Search results for query: *

  1. BL Mod europe AD ou autre

    Bonjour à tous, Le forum FR est déserté, ce qui me fait craindre le pire pour le futur de Bannerlord et de la traduction des mods. Je me permet de poser tout de même une petite question à la communauté : Sur Warband, j'ai particulièrement apprécié les mod "moyenâgeux" du type "Anno dominici"...
  2. In Progress Names of vagabons and notables removed (French translation)

    Summary: Hello, I upgraded to beta 1.10 following the enticing update. However, there is a problem with the French localization, all the vagabons, towns and villages notables no longer have names, they only appear with their nickname (example: "exiled") Hoping that the final version of the patch...
  3. Resolved Since the last patch, companions no longer gain stewardship experience while being governors.

    Hello, Since the last hotfix of last week (1.5.5 beta), companions no longer gain stewardship experience when ruling a Castle or Town. Previously, they were earning xp for cities but not for castles. I thought I saw that the problem for the castles was solved during the last update but the...
  4. Bug: When I create my kingdom, my clan remains at war with the original faction despite the peace

    Good morning all, First of all, sorry for my English, I don't speak it very well, I'm French. Have you ever encountered the following bug? : When you created your kingdom and were a vassal, if you decide to keep your possession, you go to war with your original faction. No problem so far, it...
  5. Dépleuplement à venir dans les clans, pas de mariage pour l'IA ?

    Bonjour à tous, Je commence à être assez avancé dans une partie et quelque chose m'interpelle : En effet, j'ai remarqué que l'IA ne mariait pas ses persos et donc les seuls à faire des enfants sont ceux qui étaient déjà mariés avant le lancement de la partie (ainsi que le joueur). Cependant...
Back
Top Bottom