Search results for query: *

  • Users: Shjn
  • Order by date
  1. Shjn

    Screenshots

    preview2o.jpg



    @ COGlory : Go to Edit Mode (Ctrl+E) then press H to hide all GUI
  2. Shjn

    look for Shjn

    荣誉王座 said:
    hi , Do your know Shjn? he is our mod  :lol:maker。
    If you know,please let him send E-mail for us。
    if Shjn sees the post ,I will have a long vacation ,and you?
    I very miss you。
    by the way, my will use QQ in 2010.1.30

         


    Hi 荣誉王座

    It's been a while and thanks to Shik for telling me your 'manhunt'  :mrgreen:

    I've already recontacted the mod team and carried some work, and still using the same QQ number
    If you have time, just check the Mod team QQ forum pictures set, I've uploaded some screens of new 'Asian' faces as well some retextured native horses

    See you then


  3. Shjn

    Screenshots

    Quelques recoloriages et recollages  :grin:

    chargerg.jpg


    horsebp.jpg


    huntinghorse.jpg


    saddlehorse.jpg


    warhorse.jpg


  4. Shjn

    La Taverne : "Du rhum, des femmes, de la bière nom de Dieu..."

    * Reste debout, impassible, regard bien fixe sur les quelques clients mal servis de la taverne *

    Bah, il n'y a même rien à dévaliser, cette taverne est décidément très mal fréquentée et peu 'divertissante'
    Maintenant, Soyez gentils sortez vos bourses sans faire des histoires, sinon ...
    Vous savez ce qu'ils vous attendent



    Edit: Ce fut un très long lapsus pour ne pas dire une désertion de M&B, mais voilà ce forum est comme un aimant irrésistible, l'effet d'attraction fonctionne de nouveau
  5. Shjn

    The Wedding Dance (Beta Download v.92)

    aetiro said:
    ....
    5. New interface is awful. Eye-non-friendly, causing some data on screen unreadable. At least give an option to preserve old one if user decides.
    ...

    You can manually copy the native ones back from 'M&B folder\Texture' into 'M&B folder\Module\Wedding Dance\Texture',
    these are the replaced files:
      button_drop.dds
      character_window.dds
      dialogue.dds
      face_gen.dds
      interface.dds
      inventory_window.dds
      party_window.dds
      user_interface_b.dds

  6. Shjn

    Post your ScreenShots here!

    killerrabbit said:
    thrymangor, how do you cheer after you've won?

    Cheat mode on
    then press Ctrl+F5
  7. Shjn

    Screenshots and Supporter Banners of WWII: China Battlefield

    :grin:









    Edit: you might have noticed, all faces been customized more Asian-looking  :razz:

  8. Shjn

    Congratulations!

    I came a bit late
    Only saw this right now

    Congrats !

  9. Shjn

    Screenshots

    :grin:  Just click on the image for the album (99 images)


  10. Shjn

    Screenshots

    Prophecy of Pendor  :grin:  cliquer dessus si le coeur vous en dit, c'est quand même 99 images :mrgreen:


  11. Shjn

    2Nd age bientot fini :)

    Therodenne said:
    Light&Darkness-Heroes of Caradia

    désoler c'est L and D

    :razz:
    Tu as le coup d'oeil!

    C'est de loin le plus populaire et le plus prisé des mod 'chinois'
    Note que l'auteur avait également participé à un autre mod monumental 'The Tripartition v.894'
    Il va de soi que ce soit un vétéran plus que confirmé (d'ailleurs, le petit mini-mod de blackjack est sa création, ayant une félicitation bien particulière d'Armagan)
  12. Shjn

    Screenshots Thread for Prophesy of Pendor V 2.0

    My Album  :grin:  Just click on the image



  13. Shjn

    2Nd age bientot fini :)

    Therodenne said:
    Shjn said:
    Je trouve ce mod a trop brassé du vent, et en train de récolter les tempêtes inévitablement. Car je demande à voir aussi les intégrations de fonctionnalités que Xendor a tellement 'marketing'. Et si on parlait les mods qui tendent de regrouper toutes les innovation/fonctionnalité/'features', il y en a déjà un qui fait son bout de chemin, mais sans le feu d'artifice du coup de pub, d'ailleurs j'y suis tombé dessus par hasard, une recommendation d'un ami et j'étais sceptique sur le moment

    Et c'est The Horde Lands
    http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,52170.0.html

    Tout ce que Second Age propose, il y a là dedans (sauf la chasse), en en plus il y a la magie, des scènes neuves styles 'The Berserker' ou 'The Wedding Dance'...

    Enfin, tout cela pour dire Second Age, je demande à voir et surtout à tester, car faire des jolies présentations / screen shots (et sans fausse modestie), je sais aussi en faire, mais cela ne fait pas de moi un moddeur du tout du tout  :lol:


    Oh, encore merci pour l'info Míriel, j'ai complétement perdu l'intéressement sur ce mod

    hord land c'est un travaille bâclé

    les orks se sont des humain avec une peaux verte
    la meme chaose pour les elfes
    les texture trop flashé

    L and S et nettement plus réussie

    The Horde Lands est en résumé une compilation des autres mod/osp equipment
    L'auteur est fort tributaire des créations des autres, d'où certainement une inconsistence.

    Ce que je veux souligner, c'est de la persévérance et d'un travail de longue haleine sans des coups de pub à outrance
    D'ailleurs, les orcs vont avoir un new look dans la prochaine version ainsi que d'autres améliorations...
    Et surtout l'auteur tient un journal à jour du dévelopement bien consigné.
    http://s9.zetaboards.com/exilian/forum/44341/

    Mon point de vue est que l'ambition de fusionner les 'features' comme mod en tant que tel, The Horde Lands est le plus abouti à présent, toutefois sans vraiment aucun nouveau 'script' innovateur de la part de l'auteur. En passant, il faut regarder avec attention les unités 'Undead & Zombie' du dit mod, bien qu'il soit pas de la création proprement dit de l'auteur. Admirez le travail de modelage/textures (unité de squelette et, les unités avec semi-transparences) et l'irréalisme est que ces unités pissent aussi du sang :lol:

    Euh, c'est quoi "L and S" :roll:



  14. Shjn

    Gangs Of Glasgow -Massive Slash (RELEASED JUNE 29, 09 - New Video Pg.1)

    The phantom of the opera said:
    78016_4375.jpg

    77997_1875.jpg
    注:
    手上武器上写的是:该图片仅供百度用户使用,百度:中国的搜索引擎 www.baidu.com
    头上:自己动手 丰衣足食  毛泽东


    OK, this is one of the masterful satiric piece  :lol:

    Here is the message translated :
    The weapon on the hand is "This picture is only allowed by Baidu user" , and if you wonder what baidu is, it's the equivalent 'Google' in China (www.baidu.com)
    Helmet: the famous handwriting from the Chairman MAO: Do it by ourselves, then we're well by ourselves (note: in Chinese the literal meaning is Nice clothing and Well Eating, which are quite the first criteria to measure up whether do we have decent living condition)

  15. Shjn

    The Wedding Dance (Beta Download v.92)

    Fawzia dokhtar-i-Sanjar said:
    I like the two latest, Shjn, I thought the previous ones were a bit colorful and confusing to the eye, but these are really nice.  I think I would fade out the background more, though, on the righthand one, as it is still hard to read.


    251d452363_th.jpg
    5b3fba6945_th.jpg
    15089056ae_th.jpg


    Alternative Proposal

    :grin:

  16. Shjn

    Voice acting...?

    Well, could be called Overseas Chinese, living in Belgium for long time already, though I'm not born there, hence I do have some academic Chinese education till my teenage hood  :razz:

    So can you read properly Chinese? as you've been visiting the Chinese forum lately

  17. Shjn

    Voice acting...?

    Well, be my guest  :lol:

    So you still know some Chinese after all, are you ABC then? (American Born Chinese)
  18. Shjn

    Voice acting...?

    No, to my knowledge, none has been done yet, at least not even trial

    It would be indeed nice initiative, for already couple of forumites there are wondering whether a "Asian" cry can be produced, better fitting Asian-oriented mod, same way for the Asian faces.

Back
Top Bottom