Recent content by MAXIMUS FROM HOLLAND!!

  1. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    Mijn Warband

    gast ik heb een eigen kingdom begonnen met een kasteel en ik heb de vagiers verslagen -.- en heb oorlog met swadia khergits vagiers en rhodoks en saranids alleen norths nie
  2. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    xBox 360

    ik heb er een voeg Sneaky martini toe :razz:
  3. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    hunt in single player

    oh bedankt ;P
  4. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    Deadliest wariors

    mwhaha ik ben goed topic over de 1100 x bekeken :razz:
  5. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

    ik had meegedaan maar ik moest weg na een half uur verstandskiezen getrokken brrr nu nog last van :razz:

    kon het niet meer hebben dus ging ik slapeeeueeuh :razz:
  6. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    NIEUW!~!! Mount and blade with fire and swords!!!!!

    hallo iedereen ik heb een vraagje waneer komt dit spel uit? ik bedoel er komen geweren in en formaties!
  7. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    ZHG / Zendar Hunters Guild [non-competitive] / now with 100% more poll story

    tmos said:
    Sir_Jaakko said:
    Check this out.

    I have a new way of protecting myself from archers.

    http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,73498.1185.html

    Well, the position looks like it is protecting the archers quite well from you, too :razz:

    MAXIMUS FROM HOLLAND!! said:
    i am maximus from the OLL clan and i asked PsykoOps  to play a war with you gyes but he said i need to ask it here so here is my question : can i do a clan war withu gyes?
    i am training my archerie.

    I think he wants to fight a scrim on our side... I'll call you if we haven't enough members - but personally, I don't think that matches are a good way to practice archery
    no its not for practising but i just wanted to play with you gyes

    see my clan isnt active at clan matches i think we just did 2 and we are a clan since beta.

    so maybe i could play with ya?
  8. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    ZHG / Zendar Hunters Guild [non-competitive] / now with 100% more poll story

    hello evryone.

    i am maximus from the OLL clan and i asked PsykoOps  to play a war with you gyes but he said i need to ask it here so here is my question : can i do a clan war withu gyes?
    i am training my archerie.


    Greetings Max
  9. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    Huwelijk in Warband

    Verbeek said:
    Ten eerste is India een man, die gewoon de naam van zijn dochtertje gebruikt als naam voor zijn Warband char. Maar dat wist je wss al
    Ten tweede ben jij een achterlijke mongool. Die de meest verwarrend en nutteloze **** post. Wat heeft 'waar woont gij' te maken met het geslacht van degene die erop moet antwoorden?
    gigediegigediegigedie
  10. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    Deadliest wariors

    Verbeek said:
    MAXIMUS FROM HOLLAND!! said:
    ja echt he iedereen gaat of topic ik haat dat zeg lees de eerste pagina nou eens en ga dan discusieren over dat niet over die K*K spelling

    JIJ BENT HET LEVENDE BEWIJS DAT HIJ GELIJK HEEFT, BRABANTSE BOER!

    Sorry stinus  :smile:
    haha ik een boer ik woon ik een faking villa ik een boer XD
  11. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    clanwar

    Hallo, Ik zou graag een clanwar willen doen tegen een clan maakt me niet uit welke. Zouden de mensen die graag mee willen doen hun namen hier onder willen zetten of zo. dan vraag ik aan jezze of de diplomaat om een clan-war te regelen. MVG Max PS: Ik doe ook mee ;) 1. Maximus From Holland!
  12. MAXIMUS FROM HOLLAND!!

    De Orde van de Lage Landen - Clan Topic - *Recruiting*

    gast ik heb een paar x 30 kils 0 death gehad en vandaag ook nog een paar keer over de 20 kils 0 dead en wij zaten op rhodoks tegen norths met die kut bijlen
Back
Top Bottom