Hur många?

Users who are viewing this thread

Hur många dagar (ingame tid) har du orkat spelat med en karaktär? och vilken level lyckades du uppnå med samma karaktär?

Vart bara nyfiken och se hur mycket folk spelar med en och samma karaktär egentligen, själv har jag bara lyckats spela 151 dagar med en karaktär för tillfället och då har jag spelat detta spel i ett antal år  :oops:

Så svara fritt, är bara kul att få veta.
 
Roligare är ju att köra 365 dagar typ på SoD moden. Ganska kul överraskning. Då vill du förstås ha minst lvl 40 om du ska ha en chans. Helst en borg packad med tränade män (ca 800-1000) :grin:
Bara till att samla på sig recruits från start och börja träna.
 
NaglFaar said:
Jag vet inte hur många dagar det var,men min gubbe började bli sämre.
Alla stats började försinna varje vecka. Jävligt sjukt.



Haha hur lyckades du med det? vart gubben så pass gammal eller nått liknande?
 
Jag kollade i modulen och det finns en trigger (tror jag?) som sätter igång efter ett visst antal dagar.
Ska kolla hur många dagar det tag innan den sätter igång.

Adorno said:
Jeg spillede engang (ca. et år siden) over 500 dage og erobrede alle faktioner.
Det blev kedeligt (men ikke kedeligere end det liv jeg ikke havde  :smile: )

Hur kommer det sig att du inte är med i våran klan?
JOIN US!
 
Just nu ligger jag på 501'ish dagar. Ägar 2 byar, 1 stad och 1 fort. Vaegirs är strax utplånade. Hade gått bättre att döda dem om inte alla startat krig mot Nords så fort Vaegirs var på väg å dö. Slåss mot alla nu, så står mest I defence.
 
hur lyckas ni döda alla fiender och ta över alla borgar? själv slåss jag mot rhodoks, nord och vaegir hela tiden, och dom verkar mer eller mindre vara allierade och jag själv är under banneren hos swadian för tillfället. så det känns som alla är emot en typ, så det är omöjligt att ta över en borg eller liknande utan att få storstryk när runt 700 man anfaller den och man själv har 100
 
492 dagar. erobrät Swadia och Nord.
Khergits is the one now :twisted:
(SoD)
128 dagar. erobrät France i Bjorne.'s mod.
(Age of Blackpowder)
12 dagär i native. så javligt kedelig.
(NATIVE)
 
Just nu är jag på dag 787. Och bara i lvl 28... jag vet inte vad jag gör när jag spelar, det gick mycket snabbare fram förra gången jag lirade. Kan det vara för att jag kör på svåraste nu och för att ca 200 av de 787 dagarna så kampade jag i Praven inför väntan på en superattack från Swadia. Men hmm, det börjar bli kul när renown är uppe i 2000 och man kan ha 200 män i armén. jag vet att jag körde typ 800 dagar förra gången och då hade jag ca 2000 renown, nu har jag bara 330! vafan?!
 
Om du kör lone wolf style kommer kråkorna att pick ut dina ögon på slagfältet ganska snart.
Jag fick en inbjudan till Betan idag...

Ensam är svag.
Så Join us!

Men om du är ensam och stark...
Join us even more!

Nä, men seriöst. Det är roligt att spela med polarna.
Det kommer inte vara på blodigt allvar även om vi kommer att köra seriöst.
 
Yeah, fick du också betan igår? det fick jag med =) visst Äger det?

Jag går väl med i Einhärjar! Måste jag göra något, typ skriva in mig i den tråden? typ nick och sånt? =P
 
kika in på http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=74621.msg2022252#msg2022252
och kolla där på sidan ett så ser du en html kod som naglfaar(?) lagt in och sätt sedan in den html koden i din signatur så får du baneren som vi har, (alltså den där einhärjer bilden som sitter nedanför allas poster)

              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              ll
              V  Den bilden nedanför
 
Back
Top Bottom