Vilken nationalitet tillhör du?

Vilken nationalitet tillhör du?

  • Norge

    Votes: 81 21.2%
  • Sverige

    Votes: 181 47.4%
  • Danmark

    Votes: 66 17.3%
  • Annan/Other

    Votes: 54 14.1%

  • Total voters
    382

Users who are viewing this thread

men har du hørt om vikingr en dood på den derre viking modden sa at det var det norske vikinger het
 
Savage said:
Nej, nu ska vi rikta in oss på glanstiderna av våra länder istället! :smile:

Ha kan ni svensk böger seja. Norge har sin glans tid akkuratt nå! Mens dere sliter med arbeidsledighet å all annen driiit:razz: Ville fortsatt heler bodd i Sverige da=)
 
Xmasbeer said:
Det er faen meg ikke noe glanstid så lenge Kristin Halvorsen er finansminister.

Ja stakkars deg å dine landsmenn! Folk dør jo av sult hvor enn jeg snur meg, går hjem fra skolen det ligger folk å lider i grøftekanten.. Aids, HIV, sult for ikke å snakke om de som bare har blitt utsatt for all den brutale volden pga vår mangel på skikkelig politi.. Nei jeg tar tilbake mine ord, norge er ikke et bra land å bo i nå.. Bestilte meg nettopp en enveis billet til Afganistan
 
Svensk Viking här  :cool:


om vi skulle fokusera på glans dagar kan man ju tillägga att vi hade våra Karoliner Eliternas Elit inom cavaleriet (fullt kapabla att utrota de engelska Dragonerna enligt mig) men nu ska vi inte bråka.  :wink:
först trodde jag att tråden hanlade om vilken nationalitete vi hade i M&B i sådana fall är jag Rhodok :smile:
 
Jag anser att Danmark och Tyskland borde vara en nation och att Norge och Sverige borde vara en nation. Det är liksom lågist...
 
Danska länken? :???:

Jag förstår norrmän hyggligt bra. Min nuvarande tjej är halvnorsk, mitt ex var helnorsk. Jag blir liksom tvungen att lyssna på norska då och då :wink: Så länge det inte är nån jättesvår norsk dialekt! Danska förstår jag inte alls. Jag har släkt som är skånsk och det är nog pinsamt att säga "va?" hela tiden till dem.
 
UnholyNighmare said:
pesja said:
UnholyNighmare said:
jajaja men hur ska ni förstå varandra utan den danska länken?

hva mener du? ingen forstår dansk!
Klart alla förstår dansk. Vi De är ju civiliserade barbarer.

Tullprat! De er da verken ciliviserte eller barbarer. De er dansker!
 
Nei, altså ikke civilisert og heller ikke barbarer. De er rett og slett bare danske!
 
tired-sleeping-smiley-17414.gif

See post above.
 
Back
Top Bottom