BeNe Nation's Cup 2015! Silver! Goed gedaan boys, ALLEJOPPAAAA!!

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
In-Game Name:Roodbaard67
Steam Name:Renkoo
Classes:Eindbaas Next gen level shizzle

Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat:
Hoi ik ben roodbaard67.

Ik ben 12 jaar oud.
Zit in de eerste klas havo/vwo.
En speel al een paar jaar spelletjes voor 12 en 16 jaar en ouder(Kort ik luister niet naar PEGI(meestal dan).).

Ik heb sinds kort het spel mount and blade warband gevonden bij puur toeval zo nu ga ik even verder op het forum kijken.
 
:lol: :lol: :lol: :lol: 1 uit de ouwe doos, keurig renko!

voor de keutels onder ons:

roodbaard67 said:
Hoi ik ben roodbaard67.

Ik ben 12 jaar oud.
Zit in de eerste klas havo/vwo.
En speel al een paar jaar spelletjes voor 12 en 16 jaar en ouder(Kort ik luister niet naar PEGI(meestal dan).).

Ik heb sinds kort het spel mount and blade warband gevonden bij puur toeval zo nu ga ik even verder op het forum kijken.
 
Als we nou gewoon slim doen, doen we gewoon even match iedere zondag (na WNL dan) iedere week totdat NC begint. Ff sfeertje erin, beetje leren spelen met elkaar en dan voelt 't ook niet zo geforceerd.
 
In-Game Name: Grendan_Guren-Zoica
Steam Name: MaHuD
Classes: weet ik niet.
Clan(Altijd leuk om te weten): Court of Reveran
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat: Mijn karakter heeft vaak een plat gezicht.
 
Renkoo said:
In-Game Name:Roodbaard67
Steam Name:Renkoo
Classes:Eindbaas Next gen level shizzle

Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat:
Hoi ik ben roodbaard67.

Ik ben 12 jaar oud.
Zit in de eerste klas havo/vwo.
En speel al een paar jaar spelletjes voor 12 en 16 jaar en ouder(Kort ik luister niet naar PEGI(meestal dan).).

Ik heb sinds kort het spel mount and blade warband gevonden bij puur toeval zo nu ga ik even verder op het forum kijken.
Jij wordt de mascotte, of je wilt of niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom