Urett ska værra urett!

Users who are viewing this thread

Úlfheðinn said:
357iumh.jpg
skulle gärna bli besättninsmedlem om jag fick min andel av bytet :razz:
 
Jhessail said:
Othurin said:
På tal om ubåtar: Finland  får fortfarande inte ha ubåtar pga andra världskriget.  :cry:
Nein, njet, nope, ei.

Finland anser att Paris fredsavtal är ogiltiga nu.

And this is really the extent of my Swedish, had to double-check with Google to make sure I'm not embarrassing myself.
oj, hade inte hört det. Har det att göra med att Sovjet ine finns längre?
Dessutom är du fullt förståelig  :grin:
 
Úlfheðinn said:
Jag planerar att investera i en U-båt, känns som en kul grej.

Se bara till att du inte visar dig i någon skärgård. Bildt skulle få hybris och skicka arga brev till ryssland igen, och få oss invaderade.

Tycker ju att ryssarna kunde haft anständigheten att invadera oss medans de var kommunister och inte fascister i så fall.
 
Thokan said:
Úlfheðinn said:
Jag planerar att investera i en U-båt, känns som en kul grej.

Se bara till att du inte visar dig i någon skärgård. Bildt skulle få hybris och skicka arga brev till ryssland igen, och få oss invaderade.

Tycker ju att ryssarna kunde haft anständigheten att invadera oss medans de var kommunister och inte fascister i så fall.
Du menar skriva arga tweets? Senast fick det den här reaktionen, ingen invasion iaf. lol
 
Úlfheðinn said:
Låter som en utmärkt "False flag" operation.  :cool:

Thokan said:
Úlfheðinn said:
Jag planerar att investera i en U-båt, känns som en kul grej.

Se bara till att du inte visar dig i någon skärgård. Bildt skulle få hybris och skicka arga brev till ryssland igen, och få oss invaderade.

Till minne av Gustav III!

Othurin said:
Thokan said:
Úlfheðinn said:
Jag planerar att investera i en U-båt, känns som en kul grej.

Se bara till att du inte visar dig i någon skärgård. Bildt skulle få hybris och skicka arga brev till ryssland igen, och få oss invaderade.

Tycker ju att ryssarna kunde haft anständigheten att invadera oss medans de var kommunister och inte fascister i så fall.
Du menar skriva arga tweets? Senast fick det den här reaktionen, ingen invasion iaf. lol

Han gjorde sig faktiskt känd på 90-talet i och med ubåtsfrågan och ILLRARNA  :grin:
 
Back
Top Bottom