Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Vadå, som att SD skulle komma med något originellt någonsin? Ha!


Rhodokguard said:
Dem enda trådarna som kommer att vara aktiva på det skandinaviska forumet i framtiden är nog politik tråden, bildtråden och den här tråden.  Det är riktigt smarta trådar, politik och vad man har på hjärtat är nog nästan det enda som diskuteras på det här fotumet. Och även bildtråden, den är nästan som "vad har du på hjärtat" tråden fast med bilder. Det var vad jag hade på hjärtat just nu.


Har ärligt talat inte ens koll i vilken tråd jag postar längre  :grin:
 
Othurin said:
Wismar said:
Jonas De Geer skriver här om ett ”underligt” sammanträffande.
Högvälborne Friherren glömmer att De Geer invandrade från Holland. Likt judarna han hatar är de också en finansfamilj.  :lol:
1. Holland är en region som består av två provinser i Nederländerna. Noord-Holland och Zuid-Holland. (Finns flera regioner som Frisien och Zeeland)
2. De Geer är en belgisk, mer exakt en vallonsk släkt.

http://youtu.be/7NY_oZ-3TBU?t=4m52s
 
Úlfheðinn said:
Wismar said:
jag är förvisso ingen mellanösternexpert

:lol:

Armchair generals i all ära.
Din jävel, du fick mig att skratta!  :lol:

HAHAHAHA-GIF.gif
 
Othurin said:
För ett långt tag sedan gjorde de samma sak här. Satte BHar på alla manliga statyer. Stackars Ingo :sad:
Man borde ju starta någon slags motståndsrörelse till dessa händelser.
Och nej Wismar, ingen jävla SMR.
 
Finner det amusant att de vill ha bort typiskt manligt och kvinnliga saker, sedan sätter UF rosa saker på statyerna och kallar det kvinnligt. pls

På tal om SMR: Var på banken häromdagen och en gubbe gick in och ropade: "Dessa jävla palestinier (som hungerstrejkar i närheten) De har inte blivit bestulna av någonting". En äldre man svarar att de är ju förtryckta. Visar sig sedan att han bara stöder palestinierna för att han hatar judar som styr hela samhället. Sedan "Ingen tror på vad jag säger, jag får gå in på Nordfront". 70 bast och hänger på SMRs hemsida  :lol:
 
:lol:


Nu har feministerna gripits. Dom försökte (och lyckades till viss grad) vandalisera flera statyer.
900.jpg
900.jpg
900.jpg
900.jpg

EDIT :
På fredagseftermiddagen tog Unga feminister i Gävle på sig stylingen. I ett pressmeddelande skriver de:
"Detta gjorde vi för att belysa både Feministiskt initiativ och Unga feministers närvaro i staden. Som många vet erhåller inte partiet något partistöd för att upplysa medborgarna om vad partiet står för inför riksdagsvalet den 14 september och det är dels på grund av detta, dels för att visa gävleborna att vi är aktiva och välkomnar nya medlemmar då både Fi och UF relativt nyligen har blivit egna lokalavdelningar igen."
*****es gonna get fined, yo.  :cool:
 
Thokan said:
Förklara för mig hur det är vandalism att knyta fast tyger vid statyer.
Dom tejpade fast och det förstör patinan.
Det är som att säga : Hur är det vandalism att toapappra ett hus?
 
UF och FI borde förbjudas, vi har lagar i samhället mot detta, och man borde inte låta vandalförsamlingar som dessa operera okontrollerat.
 
Thokan said:
Gestricius said:
Thokan said:
Förklara för mig hur det är vandalism att knyta fast tyger vid statyer.
Dom tejpade fast och det förstör patinan.
Det är som att säga : Hur är det vandalism att toapappra ett hus?

Åh nej! Vandalismen i vårt samhälle!

lyktstolpe+med+strumpa2.JPG
Vad är det där för grupp? Anarki-tanterna eller?  :lol:

Hekko said:
UF och FI borde förbjudas, vi har lagar i samhället mot detta, och man borde inte låta vandalförsamlingar som dessa operera okontrollerat.
+10000000
 
spoiler]
FnrGX.jpg
Socialdemokraternas valaffish ungefär 200 meter från mitt hem, jag såg det när jag skulle köpa ägg.
 
Rhodokguard said:
spoiler]
FnrGX.jpg
Socialdemokraternas valaffish ungefär 200 meter från mitt hem, jag såg det när jag skulle köpa ägg.
Ser inget problem. Är du emot kunskap?  :wink:
 
Back
Top Bottom