Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

SvenssonHD said:
Somebody is jealous över någon annans framgångar.
Eller så tycker somebody att pengar inte är allt.

Thokan said:
Othurin said:
Thokan said:
Gestricius said:
Usch, Sarkeesian. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/kronikorer/article19683887.ab

Haha, palla ens försvara Pewdiepie
Hahaha hatar jävla Pewdiefjolla, skev moral och fejk som in i helvete. Pedofilskämt som "whats the best thing about twenty six year olds? Theres six of them" det värsta är att han blir hyllad i media, särskilt här i GP, utan att något av det nämns. Funderade på stt skriva en arg insändare men bestämde mig för att inte göra det. Sedan sitter han i SR och klagar över alla haters :lol: för att inte nämna att han startar skeva trender som nippletwist... Utöver detta är hela hans lättskrämd-grej så otroligt fejk , det är en FYSISK OMÖJLIGHET att skrika av rädsla i tjugo sekunder över något, uppenbart iaf överdrivet. Han verkar göra allt för pengar, karma då iaf att han får en golddiggertjej på sig :grin:

10/10

+1

Skriv insändaren!  :grin:
Länge sedan artikeln jag hade i åtanke var i tidningen dock.
 
Känner mig oroad runt skolan. Ligger någon uppgift efter i praktiska men ligger ganska redigt före i teori. Får väl arbeta i verkstaden på lunchen eller något.  :neutral:
 
Svenskarna drog sig historiskt sett österut. Vore konstigt om de vart med  :grin:

Verkar som en mycket lovande DLC. Hoppas MP:n blir något att ha.
 
Thokan said:
Svenskarna drog sig historiskt sett österut. Vore konstigt om de vart med  :grin:

Verkar som en mycket lovande DLC. Hoppas MP:n blir något att ha.

Vad du generaliserar. :wink:
Aja, på något sätt kommer antagligen Sveriges landyta existera i spelet. Hade varit underligt om det var ett stort svart hål mellan Norge och Danmark.
Verkar vara en lovande DLC, särskilt sjöstrider/landstigningarna är något som verkar intressant.
 
Thokan said:
Svenskarna drog sig historiskt sett österut. Vore konstigt om de vart med  :grin:

Verkar som en mycket lovande DLC. Hoppas MP:n blir något att ha.
Svear, inte allt land som idag omfattar Sverige. Västergötlands korridor mellan Halland och Götaland är ju en fin utgångspunkt för att våldta engelsmän. För att inte tala om de övriga landskap som via floder hade tillgång till Göta älv. Ostsvenskar var de som framförallt åkte österut, även om Västergötlands landskapslag förbjöd arv för de i väringagardet.

Och ja, tror det kommer bli en mycket fin mod. Brytenwalda är ju redan en av de finaste SP-moddarna.

Edit: Glömde också att om DLCn handlar om Ragnars söner så ärvde Björn ju Sverige.
 
TheGranath said:
Thokan said:
Svenskarna drog sig historiskt sett österut. Vore konstigt om de vart med  :grin:

Verkar som en mycket lovande DLC. Hoppas MP:n blir något att ha.

Vad du generaliserar. :wink:
Aja, på något sätt kommer antagligen Sveriges landyta existera i spelet. Hade varit underligt om det var ett stort svart hål mellan Norge och Danmark.
Verkar vara en lovande DLC, särskilt sjöstrider/landstigningarna är något som verkar intressant.

Trust me, jag har 7,5 poäng i det här  :wink:

Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket om alla coola nya features. Längtar mest till något nytt med fräscht combat då allt annat förutom Native och cRPG har dött.
 
Om det nu är en Rysk ubåt i Stockholms skärgård så hoppas jag Svenska flottan sänker den. Hoppas den också bär på kärnvapen.
På ett slag kan vi utplåna Stockholm och då kan Göteborg ta sin rättmätiga plats som huvudstad. :grin:
 
Gå och dra något gammalt över dig. Åh juste, det har du ju, nationalism.
 
Back
Top Bottom