Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Hörde jag nollning?!

Bv85lpMIIAEhIXj.jpg
 
Åkte hem ifrån Turkiet fem dagar tidigare än planerat. Det fick räcka med 14 dagar.
Stor del av resonemanget var värmen, avskyr den.
Det mesta kommer dock ifrån folket där nere, de kör som efterblivna hamstrar och säljarna var jag väldigt nära att be dem att '**** off', hade nog blivit sådana ord om jag stannat fem dagar till.

I övrigt fick jag flyga första klass hem av någon underlig anledning, var gôtt, käka gott med porslinstallrikar, riktiga glas och bestick. Sköna läderfåtöljer och mycket benutrymme.
Så ska man resa, avskilt ifrån patrasket och plebejerna. :lol:
 
Har varit i Turkiet, ska nog aldrig åka dit igen heller för den delen.

Festerna sög och säljare i överflöd.
 
Úlfheðinn said:
Mer öl och statistik och hamburgare (hemmalagade). :smile:

Vad för slags statistikgrejer sysslar ni med?

Thokan said:
Hörde jag nollning?!

Bv85lpMIIAEhIXj.jpg

Gulisar.... nåmen, halllååååå!
Vi hade EC:s welcome dinner igår och repsade på MC:s inledande fest ikväll. Gulismiddag nästa fredag, gulisintagning onsdagen efter det - studielivet som det ska vara!

TheGranath said:
Åkte hem ifrån Turkiet fem dagar tidigare än planerat. Det fick räcka med 14 dagar.
Stor del av resonemanget var värmen, avskyr den.
Det mesta kommer dock ifrån folket där nere, de kör som efterblivna hamstrar och säljarna var jag väldigt nära att be dem att '**** off', hade nog blivit sådana ord om jag stannat fem dagar till.

I övrigt fick jag flyga första klass hem av någon underlig anledning, var gôtt, käka gott med porslinstallrikar, riktiga glas och bestick. Sköna läderfåtöljer och mycket benutrymme.
Så ska man resa, avskilt ifrån patrasket och plebejerna. :lol:

Kan icke kommentera på Turkiet, och inte för att vara den som är den men finns nog inga någon första klass inom Europa, finns ju typ short haul business men first är reserverat för long haul.
 
Aja, fick iallafall sitta i fronten av planet avskild ifrån de övriga, i bättre stolar och med bättre mat.
Det kanske inte är första klass men för mig så är det det i praktiken.
 
Började nio, sedan var lärarjäveln inte där så fick skriva vad jag behövde fokusera på och skit i en kurs jag inte haft en enda lektion i, sluta tidigare och få två timmar håltimma typ.
 
Satan vad Lady Dahmer gör mig arg, att man kan vara så efterbliven är förbryllande.

Undrar varför hon är feminist? Samhället? Mode? Patriarkathat?

10478708_805192439532399_2870583628546970801_n.jpg
 
Gestricius said:
Satan vad Lady Dahmer gör mig arg, att man kan vara så efterbliven är förbryllande.

Undrar varför hon är feminist? Samhället? Mode? Patriarkathat?

10478708_805192439532399_2870583628546970801_n.jpg

Åh så kränkt du är, löve it <3
 
Thokan said:
Gestricius said:
Satan vad Lady Dahmer gör mig arg, att man kan vara så efterbliven är förbryllande.

Undrar varför hon är feminist? Samhället? Mode? Patriarkathat?

10478708_805192439532399_2870583628546970801_n.jpg

Åh så kränkt du är, löve it <3
Om jag är kränkt så kräver jag kompensation.
 
Har lite motivationsproblem med gymnasiet, har ni några motiveringar?

Jag vet att många elektriker sökes och lönen är bra men jag tror jag måste tänka på lite mer kortsiktiga motiveringar.
 
Gestricius said:
Har lite motivationsproblem med gymnasiet, har ni några motiveringar?

Jag vet att många elektriker sökes och lönen är bra men jag tror jag måste tänka på lite mer kortsiktiga motiveringar.
Tänk att det är yrkesprogram så du slipper universitet/högskola. Även lite enklare än skit som natur eller teknik.
 
Gestricius said:
Har lite motivationsproblem med gymnasiet, har ni några motiveringar?

Jag vet att många elektriker sökes och lönen är bra men jag tror jag måste tänka på lite mer kortsiktiga motiveringar.

Har tyvärr inga tips alls. Gjorde själv inte ett jädra piss sista året.
 
Thokan said:
Gestricius said:
Har lite motivationsproblem med gymnasiet, har ni några motiveringar?

Jag vet att många elektriker sökes och lönen är bra men jag tror jag måste tänka på lite mer kortsiktiga motiveringar.

Har tyvärr inga tips alls. Gjorde själv inte ett jädra piss sista året.

Summerar ganska bra min tid innan jag gick ut  :lol:

Fick en 6:a i bedömning för tandläkarn och det betyder att jag betalar 3170kr per år för försäkring... Känns lite... saftigt :sad:
 
Back
Top Bottom