Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Wismar said:
Thokan said:
Rasse-Avpixlat är ingen källa Oscar  :wink:

Antisvenska Rummet är ingen källa Thokan. Har du aldrig tänkt på att de 'rasifierade' 'antirasisterna' inte kommer vilja ha en vit man i sina kretsar inom en snar framtid. Vi fick ju se ett exempel på detta i Almedalen där vita fick lämna sina platser för 'rasifierade'.

Du är så strukturellt vit och kränkt. Som snusk för mina öron!
 
Wismar said:
TheGranath said:
Har funderat i ett par dagar att studera vidare utomlands, sitter och kollar på lite olika colleges, får se om det kan vara något.
Ska studera i Kansas i ett år, hehe. Flyget går om två veckor.

Kansas är ok, för ett stort allmänt univsersitet duger University of Kansas och KSU är något sämre.
 
Wismar said:
TheGranath said:
Har funderat i ett par dagar att studera vidare utomlands, sitter och kollar på lite olika colleges, får se om det kan vara något.
Ska studera i Kansas i ett år, hehe. Flyget går om två veckor.

Blickar mer västerut än så, Washington eller British Columbia lockar.
 
Wismar led nog av depression när han började stödja SvP. Tog inte vi upp detta tidigare?
 
Úlfheðinn said:
Kanada är coolt, många bra skolor och mycket billagare än i USA.

Jaså, hört på diverse forum att det är tvärtom.
Fast det kanske bara var så i just det området jag kollat på.
De hävdade att Vancouver är mycket dyrare än Seattle.
Hittade ett college i Seattle där alla skandinaver får stipendier.
Pacific Lutheran University heter det, tycker namnet på är lite oroväckande men men.
 
TheGranath said:
Úlfheðinn said:
Kanada är coolt, många bra skolor och mycket billagare än i USA.

Jaså, hört på diverse forum att det är tvärtom.
Fast det kanske bara var så i just det området jag kollat på.
De hävdade att Vancouver är mycket dyrare än Seattle.
Hittade ett college i Seattle där alla skandinaver får stipendier.
Pacific Lutheran University heter det, tycker namnet på är lite oroväckande men men.

Levnadskostnader kan jag tänka mig är dyrare i Kanada, men "tution" är svindyrt i USA, om du inte får stipendier.
 
Jag tycker att det är oerhört irriterande att dem där "new" märkena sitter kvar på ämnen fast ingen har skrivit något nytt sedan man senast var inne där. Undrar om det har något med internet anslutningen att göra?
 
Wooops det såg jag inte själv :shock: ha kan tänka mig för att jag varit ganska aktiv, både på gott och ont... man rankas inte genom mest trådar va?
 
Insåg just en sak! Både (moderna) feministiska och nationalistiska rörelser försöker rekrytera deprimerade och fula personer. (Moderna) feminister letar reda på tjocka tjejer som ingen vill ha och proklaramerar sedan att allt är mannens fel, mannen förtrycker dom på grund av deras utseende. Och nationalister letar reda på deprimerade människor för att proklaramera att allt är invandrarnas fel och bla bla bla. EDIT : Du rankas genom posts, föreslår att radera några trådar och sätta upp en "Warband tråd" istället.
 
Gestricius said:
Insåg just en sak! Både (moderna) feministiska och nationalistiska rörelser försöker rekrytera deprimerade och fula personer. (Moderna) feminister letar reda på tjocka tjejer som ingen vill ha och proklaramerar sedan att allt är mannens fel, mannen förtrycker dom på grund av deras utseende. Och nationalister letar reda på deprimerade människor för att proklaramera att allt är invandrarnas fel och bla bla bla. EDIT : Du rankas genom posts, föreslår att radera några trådar och sätta upp en "Warband tråd" istället.
En riktigt lysande ide! Men hur raderar man trådar? Eller mensr du att jag ska låsa dem?
 
Låsa dom är det enda valet antar jag. Spara en och döp om den till "Warband tråden"
 
Gestricius said:
Insåg just en sak! Både (moderna) feministiska och nationalistiska rörelser försöker rekrytera deprimerade och fula personer. (Moderna) feminister letar reda på tjocka tjejer som ingen vill ha och proklaramerar sedan att allt är mannens fel, mannen förtrycker dom på grund av deras utseende. Och nationalister letar reda på deprimerade människor för att proklaramera att allt är invandrarnas fel och bla bla bla. EDIT : Du rankas genom posts, föreslår att radera några trådar och sätta upp en "Warband tråd" istället.
:lol:
 
Back
Top Bottom