Skandinavisk/Skandinaviske Politik/Politikk

Users who are viewing this thread

7vT5YWL.png
 
Shemaforash said:
MM var kul, var bara casual som fan.

Självfallet, men det fanns också folk som var bra. Det fanns en oerhörd tjusning med att äta folks ansikten och känna alla som faktiskt var bra på modet vid namn.
 
Thokan said:
Shemaforash said:
För att

public: as
matcher: askul

Men då är ju det en åsikt om spelläget snarare än spelcombat:en i sig.

Det är dock en oerhört erkänd och vanlig åsikt bland veteraner. Så gott som rätt. Jag har alltid av någon anledning tyckt arrangerade matcher i Warband, i någotdera mod, är skittråkigt, lamt och hindrande. Hade några väldans sköj sieges i Strategus dock, men det är allt. Är väl bara tråkig antar jag  :grin:

Othurin said:
Och i NW är matcher: astråkigt pga perfektionist-ledare

Det är ju för att regimenteskulturen är baserad på att auktoritära tvångstanke-tonåringar som aldrig fick någon kärlek av sina föräldrar måste leda ett dussin andra pre-pubertala kidz.
:lol: alex o philip never forgive never forget

Thokan said:
Fine. Låt oss alla vara fanbois då. MM teh best, get rkt native nub. Do yu evn spin fggt:grin:
omg homofob
 
Men vad in i helvetes portar, vad är det jag ser?

Har Ulf smittat av er med Svengelska?
Dags för karantän, herr Ulfturk.
 
Úlfheðinn said:
Svengelska über alles.
Deutschland über alles är egentligen ett missförstånd. Det betyder "Tyskland över allt" Inte "Tyskland över alla"

Svengelska över allt? Fin prioritering där.  :wink:
 
Othurin said:
Thokan said:
Shemaforash said:
För att

public: as
matcher: askul

Men då är ju det en åsikt om spelläget snarare än spelcombat:en i sig.

Det är dock en oerhört erkänd och vanlig åsikt bland veteraner. Så gott som rätt. Jag har alltid av någon anledning tyckt arrangerade matcher i Warband, i någotdera mod, är skittråkigt, lamt och hindrande. Hade några väldans sköj sieges i Strategus dock, men det är allt. Är väl bara tråkig antar jag  :grin:

Othurin said:
Och i NW är matcher: astråkigt pga perfektionist-ledare

Det är ju för att regimenteskulturen är baserad på att auktoritära tvångstanke-tonåringar som aldrig fick någon kärlek av sina föräldrar måste leda ett dussin andra pre-pubertala kidz.
:lol: alex o philip never forgive never forget

Thokan said:
Fine. Låt oss alla vara fanbois då. MM teh best, get rkt native nub. Do yu evn spin fggt:grin:
omg homofob

Påminn mig inte snälla, usch jädra regementen. Nepotism hela skiten. Du får vara officer för vi är kompisar irl.
Fan minns "träningarna" vi hade, var ju mer att gå i led än att skjuta och slåss. Vi spelar ett stridsspel inte focking snake..
 
Wow, känner mig förtryckt av Thokans post. Jag är kvarts tysk så då är en minoritet av mig en minoritet vilket tillåter mig att bli utsatt för rasdiskriminering.
 
Back
Top Bottom