The Second Sons - Mercenary Company [Benelux]

Users who are viewing this thread

Daario Naharis

English version is comming soon, also don't mind the Information now I kinda didn't know what to write :razz:



2u94vhs.jpg




2gt96pg.jpg



''The Brother in Arms''

I'm currently working on the template

Updating every week
linetymzj691fd.png
linetymzj691fd.png

2iucpso.jpg



Ik weet niet heel precies hoe ik moet beginnen nouw daar gaan we dan!


Als eerste wil ik je bedanken dat je op de pagina kijkt van The Second Sons
Ik wil graag pietertje bedanken voor de mooie paarse eenhoorn die hij mij geschonken heeft, ook wil ik david bedanken die mij heeft leren lopen daarna wil ook nog mijn doode hond bedanken dat hij niet mij donut heeft opgegeten
Oh ja uhm waar was ik ookaal weer uhm uhm
Ik weet het weer! ik zal je uitleggen wat 2S ''Second Sons'' inhoudt wij zijn een nederlandstalige native clan voor het spel Mount & Blade: Warband (Dat je niet gedenkt he!) Ons doel is om een leuke en actieve groep bij elkaar te krijgen die gezellig aan allerlei evenmenten meedoen. Bij evenementen moet je denken aan duel tournaments, clan vs clan, shieldbattles, siege, events, trainingen en nog veel meer!

Bij deze hoop ik dat je al een beetje weet wat 2S ''Second Sons'' inhoud heb je nog vragen of wil je aansluiten? voeg dan
[Second Sons] Daario Naharis toe aan je vriendenlijst.

Namens Second Sons wensen wij je nog een prettige dag/avond

xfrzpd.jpg

2S_Ingamename

the reason why we took the 2 instead of the S is because of former history of this tag
5fgrpk.jpg

Download
Copy and past the file in here, It will ask you if you want to overwrite it ''click on overwrite'' C:\Program Files\Steam\steamapps\common\mountblade warband\Textures
2rnxw0k.jpg

1442wyu.jpg






14bntjr.jpg
 
Thanks guys!, can't wait till we enough guys to fight our first battle.
 
Is nederlands je moedertaal? spelfouten, spelfouten everywhere! eburon zou wild worden!

Ik vind dat we met OLL eens een match moeten doen tegen deze jongens. Watly, regel dit plox!


en good luck met je clan :razz:
 
Golradir said:
Is nederlands je moedertaal? spelfouten, spelfouten everywhere! eburon zou wild worden!

Ik vind dat we met OLL eens een match moeten doen tegen deze jongens. Watly, regel dit plox!


en good luck met je clan :razz:
Dyslexie dat is het probleem

Ik weet het alleen nog niet zo zeker over die match sinds we niet eens 2 weken bestaan
 
Le Roux said:
Golradir said:
Is nederlands je moedertaal? spelfouten, spelfouten everywhere! eburon zou wild worden!
Oh Eburon, kom terug voor dit threadje, please!
Eburonneke zou een uurtje vrij nemen hiervoor!


Daario Naharis said:
Golradir said:
Is nederlands je moedertaal? spelfouten, spelfouten everywhere! eburon zou wild worden!

Ik vind dat we met OLL eens een match moeten doen tegen deze jongens. Watly, regel dit plox!


en good luck met je clan :razz:
Dyslexie dat is het probleem

Ik weet het alleen nog niet zo zeker over die match sinds we niet eens 2 weken bestaan
Geen goed plan dan, waarschijnlijk niet goed voor je zelfvertrouwen waarschijnlijk, ookal is OLL niet bijster goed :razz:
 
Back
Top Bottom