Hva er dine favoritt mods for Mount and Blade: Warband?

Users who are viewing this thread

Edon

Recruit
Hei, alle sammen!

Jeg har lyst til aa spille mount and blade warband igjen, men jeg er litt (veldig) lei av det originale spillet, og er interessert i aa prOve gode Mods for det. Jeg har nettopp lastet ned Brytenwalda, og jeg gleder meg til aa prOve det.

Hva er deres favoritt mods for mount and blade? Jeg setter pris paa deres anbefalinger her!

Forresten saa har jeg Warband 1.53. Jeg hadde lest et sted at det er noe galt med 1.58, men jeg husker ikke helt hva...

 
Hei! Velkommen hit. Brytenwalda er ein veldig god start, og eg trur du vil ha det veldig mykje artig med den.
Eg anbefaler òg Vikingr. Den har ingen einspelarkampanje, men er fantastisk forseggjort og har ein aktiv spelarbase som stort sett har god tone.
 
Halløj fra Danmark

Diplomacy er et super godt mod der gør at man kan være konge på en lidt federe måde man kan udstede ordre befale over sine indbyggere vagter osv.

Helt klart værd at anbefale.

http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=116424.0

Bedste hilsner.
 
Phantasy Calradia är en grymt nice mod! Med regelbundna updates. Magi och cleric/paladin system, en fröjd för oss som gillar fantasi som orcs/elfs/dwarfs/undead osv osv.
Jätte bra mod!
 
Wismar said:
Finns det några bra MP mods för Warband? Alltså i still med naitive och inte NW.
Tja, Herr Muted, en stor mod är ju PW-mod. Om du menar i stil med native som i medeltida och inte skjutvapen då. Annars är den ganska långt ifrån vanliga native-gameplayet. Annars vet jag inte så värst många med multiplayer annat än att Brytenwalda och antagligen fler främst SP-moddar har multiplayermöjligheten, men inga servrar fanns för Brytenwalda senast jag kollade. Var ganska roligt när jag spelade det iaf.
 
Back
Top Bottom