Battle Sizer + Mod

Users who are viewing this thread

Forhåbentlig kender i alle sammen disse to mods til Warband = Warband Battle Sizer, og Diplomacy mod. Men det jeg undrer mig over er, Virker de to mods sammen? Jeg kæmpede mod en af dem fra "Kingdom of Swadia" hvor vi var lidt over 150 soldater på slagmarken. Men efter kampen, var der endnu 2 soldater tilbage. Jeg har tjekket i indstillingerne, men den siger der er plads nok til 509 personer. Så mit spørgsmål er om man kan bruge begge mods på en gang?
 
Tekniskt sett är det ju inte en "module" som sådan, för det första. Så för det andra, om du upplever problem med nummer på slagfältet så har jag väldigt svårt att se hur moduler skulle förhindra att skiten fungerar. Diplomacy mod har som bekant inget med slagfältet att göra. Och ser du att detta repeteras i Native, utan att ändra några inställningar varken ingame eller i BZ, så har du helt klart problem med just battle sizer och inget annat.
 
De to mods skulle fungere fint sammen. Jeg har aldrig haft problemer med de to sammen.
Du må hellere tjekke om Warband Battle Sizer fungerer ordentligt. Måske geninstallere...

Når du ser battle size under options i spillet, står der så også 509?
 
Back
Top Bottom