Voor alle RP-ers Battlemaster

Users who are viewing this thread

Ja ik ook, ze zei gwn dat ze geen zin meer had sinds monster invasie en dat ze sws haar character ging deleten na onze campaign in het oosten, maar agz er weinig overblijft vd campaign heeft ze zichzelf nu al gedelete..
 
Ja kheb em berichten gestuurd ma hij antw ni. Andere optie is Dhara joinen, een redelijke groep gaat dat doen denkik
 
hahahaha hilarisch, net lord justice geworden en werd ook meteen imprisoned  :razz:
Hoe spreek je in 'the dungeon' ? Is best wel grappig al da geschreeuw in die cellen.

De Lord Justice van Luria had trouwens nog niet eens geantwoord op mijn berichten om jullie te bevrijden.
 
Het zei zo "You are a hero, you should try to escape", dus hebk da twee keer gedrukt en BAM.

Ja echt dom dat die pe echt NU beslist om te stoppen met spelen, ondertussen zie ik hem wel zo z'n tax niveaus aanpassen, maar voor de rest doetem geen kloot.
 
Ja zeker, ma ik ben door naar Swordfell, blijkbaar mss wa actie daar en IC heb ik weinig reden om bij DHara te gaan dus misschien zie ik jullie later nog wel.
 
Ik ga zo stillekes aan naart Noorden lopen.

Also in Atamara, Silnaria: BAM ACTIE

Ik heb half het realm ertoe gezet de Lord Justice eruit te zwiepen, en dat lukte, want die ket deed alleen domme dingen (gigantische boetes omdat ze hem beledigden, directe bevelen koning negeren, ...) en die kerel zit me nu te bedreigen met zijn geld en macht. Basically, mijn argumenten nog verder bewijzen. Spijtig genoeg worden we langzaam maar zeker afgemaakt door Luria Novia.
 
Back
Top Bottom