Help met keuze M&B Warband mod?

Users who are viewing this thread

Captured Joe said:
Sylvain de Rochefort said:
Weet iemand trouwens nog een goede mod die in de Griekse/Romeinse oudheid afspeelt ?
Cursus Honorum
Peloponnesian War

Die ga ik zeker bekijken. Tot nu toe heb ik alleen Romae Bellum, op zich niet slecht maar een beetje onafgemaakt.

FrisianDude said:
Brytenwalda is retemoeilijk ja maar vooral aan het begin. Theow ('dief'), de basis looter/river pirate is eigenlijk ong. net zo sterk als een beginnend karakter. :lol:  Meestal, aan het begin, heb ik hem iets makkelijker staan. En schroom niet weg te rennen. En regel een paard. :razz: 



En val geen Dena raiders aan. Srsly. Doe niet.

Ik ben nu eindelijk een beetje op dreef, het begint nu leuk te worden. maar ik zxal maar niet zeggen hoe vaak ik vloekend mijn oude savegames heb geladen.
 
Sylvain de Rochefort said:
Ik ben nu eindelijk een beetje op dreef, het begint nu leuk te worden. maar ik zxal maar niet zeggen hoe vaak ik vloekend mijn oude savegames heb geladen.
JE MOET HET WEL VERTELLEN!!! IK WIL HET WETEN 111!!
 
Sylvain de Rochefort said:
Golradir said:

betaal jij niet met euro's ?  :smile:

Uhtred Dunkerch said:
Ik gok 13 keer.

je komt in de buurt, ik geloof iets van 15 keer
trouwens, is dat ironneck in dat plaatje onderaan ook een mod ?
Ja, ik maak het samen met wat andere mensen. Er zijn al voorlopige versies. Het gaat een MMORPG achtige mod zijn maar met de campaign map en battle maps. Dus je zult je paard zien rondlopen en dat van andere mensen en je zult met hen kunnen vechten (en hun legertjes). Ook een heel hierarchische systeem waarbij sommige spelers dan koning van naties, lords van steden/dorpen kunnen worden etc.

Ik zit nu aan v 0.7 en veel is geimplementeerd maar we zijn nog niet zeker hoeveel mensen we op een server kunnen laten. Met IP bot tracers hebben we een stress test toch tot 200 man kunnen doen op een kaart 5X zo groot als vanilla warband dus ik heb hoop.
 
De servers gaan evolueren, dus elke X irl dagen gaat er nieuwe technologie/wapens/armour beschikbaar worden.
 
Uhtred Dunkerch said:
Sylvain de Rochefort said:
Golradir said:

betaal jij niet met euro's ?  :smile:

Uhtred Dunkerch said:
Ik gok 13 keer.

Klinkt goed! Komt in de buurt van de co-op mod waar ik al 5 jaar op wacht  :lol:

je komt in de buurt, ik geloof iets van 15 keer
trouwens, is dat ironneck in dat plaatje onderaan ook een mod ?
Ja, ik maak het samen met wat andere mensen. Er zijn al voorlopige versies. Het gaat een MMORPG achtige mod zijn maar met de campaign map en battle maps. Dus je zult je paard zien rondlopen en dat van andere mensen en je zult met hen kunnen vechten (en hun legertjes). Ook een heel hierarchische systeem waarbij sommige spelers dan koning van naties, lords van steden/dorpen kunnen worden etc.

Ik zit nu aan v 0.7 en veel is geimplementeerd maar we zijn nog niet zeker hoeveel mensen we op een server kunnen laten. Met IP bot tracers hebben we een stress test toch tot 200 man kunnen doen op een kaart 5X zo groot als vanilla warband dus ik heb hoop.

Klinkt goed! Komt in de buurt van de co-op waar ik al 5 jaar op wacht  :lol:
 
Back
Top Bottom