MP Other Custom Swedish sound pack

Users who are viewing this thread

http://static.fjcdn.com/comments/the+actual+****+the+title+_7fc827fd6b5ebe9d851c24a8a74edb4e.jpg
didnt exist ? it wasnt just danmark. it was  Danmark-Norway it was an union silly :Þ and we did exist.

so you GTFO

EDIT: and norway isnt just ''c00l'' its friggin epicly awesome
 
UlfrTheMighty said:
http://static.fjcdn.com/comments/the+actual+****+the+title+_7fc827fd6b5ebe9d851c24a8a74edb4e.jpg
didnt exist ? it wasnt just danmark. it was  Danmark-Norway it was an union silly :Þ and we did exist.

so you GTFO

EDIT: and norway isnt just ''c00l'' its friggin epicly awesome

Silly Norwegians.  :lol:
 
It's just that you said that you wanted a norwegian sound pack. Norway did not exist as a Country at the specified era. They did, as you said, not even speak norwegian.
 
hey jeg støtter ikke Breivik : p han gjorde noe forferdelig feil som jeg absolutt ikke støtter han i og hvorfor blander du han in ?

bare fordi jeg er imot islamisering av norge betyr ikke at jeg er for vold og terror dumbass
 
SIAN er en organisasjon som prøver å redusere mengden med invandrer og flyktninger til norge fordi de gjør mye ulovelig -.-
i fully respect the human value dont get me wrong, breivik was a terroist and i personally dont respect him at all  :smile:

END of dicussion, im no race hater/kkk/nazi or Breivik-lover or what so ever
 
UlfrTheMighty said:
SIAN er en organisasjon som prøver å redusere mengden med invandrer og flyktninger til norge fordi de gjør mye ulovelig -.-
i fully respect the human value dont get me wrong, breivik was a terroist and i personally dont respect him at all  :smile:

END of dicussion, im no race hater/kkk/nazi or Breivik-lover or what so ever

Om man har ett foto där det står stoppa islamiseringen av norge  och dessutom säger att invandrare gör mer olagliga saker än de "Riktiga" norrmännen så är man racist.

Om det är någonting som jag tycker nästan lika illa om som racister är det folk som inte vågar stå för sina åsiker.
 
UlfrTheMighty said:
SIAN er en organisasjon som prøver å redusere mengden med invandrer og flyktninger til norge fordi de gjør mye ulovelig -.-
i fully respect the human value dont get me wrong, breivik was a terroist and i personally dont respect him at all  :smile:

END of dicussion, im no race hater/kkk/nazi or Breivik-lover or what so ever

Just means you are a bedroom-nazi. And the discussion ends when I say, GTFO.
 
Back
Top Bottom