Nations Cup 2012 - Sweden

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

Coat_of_Arms_of_Sweden_Greater.svg


Krav:
  • Du är svensk
  • Har fungerande mikrofon och Teamspeak
  • Lång erfarenhet av seriöst Warbandspelande
  • En mogen personlighet som möjliggör seriöst lagspelande.
Meriter som eftersökes:
  • Skicklighet och mångsidighet.
Det är random maps och factions som gäller i Nations Cup.
Vi kommer hamna i alla möjliga situationer och behöver därmed folk som har kunskapen av hela spektrumet av färdigheter.
Infanteri, kavalleri och ranged. Kastvapen, 1h&sköld och 2handare. Strid på öppna fält och i trånga gränder.
Och framförallt: LAGSAMARBETE

Om du är intresserad fyll ut det här:
Code:
Hur gammal är du?
Har du fungerande mikrofon och TS?
Hur länge har du spelat Warband? (endast multiplayer)
Hur många klanmatcher har du lirat?
Primär roll
Sekundär roll: 
Hur aktiv är du?:
Steam namn:
Nuvarande roster: 15
Kapten: Chaingun
Vice-Captain: Shemaforash
Goldfingero
Mordgrim
Oliveran
Hubbel
Lisen
Godnoken
Klockis
Zchnullmund
Krogan
Toolov
Lord_T
Lezard
Phyrex
Spelare som eftersökes:
Baldrider
Phyrex
Bjord (Från vad jag vet så är han inte aktiv alls, Steam: Last online 188 days ago)
Ulfhiddin
 
But Blixn is the worst player in EU and FF the worst clan. Like **** they got Blixn and Broomstick
 
Bjord is taking a break from WB to study, Ulf has been inactive for over a year and a half and though they might be interested in joining Phyrex and Baldrider only play cRPG these days, though I rarely see either.

Otherwise, good luck team Sweden!
 
Efter anbjudan av teh troll:

Hur gammal är du? 25
Har du fungerande mikrofon och TS? Typ. Hur mycket jag pratar är en annan fråga, jag brukar dock vara mer pratsam på svenska än engelska av naturliga skäl.
Hur länge har du spelat Warband? (endast multiplayer): ca. 1,5 år, dock ej kontinuerligt - spelade en del i betat.
Hur många klanmatcher har du lirat? -2 * pi. Är "citizen" i IG. Jag är sämst i IGs klanmatcher, därmed ej sagt att jag nödvändigtvis kommer att spela dåligt i ett svenskt lag med annan ledarstil.
Primär roll: Kavalleri. FBTR/Ruins etc som sagts.
Sekundär roll:  Kavalleri. (Kan spela ranger och inf men jag är inte bra nog på dessa då jag kör kavalleri 85% av tiden.)
Hur aktiv är du?: Så aktiv som behövs.
Steam namn: Det vet du.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom