Evenemang: Skandinavien vs. Tyskland

Users who are viewing this thread

Det blir den 17:e december.

Jag kommer göra om första posten och alla som redan anmält sig för anmäla sig igen om de vill vara med även denna gången.
 
Vi bliver nødt til at vinde!


http://www.youtube.com/watch?v=B2gqsMD9amU
 
Jag får se om jag kan vara me den 17:e har lite problem just nu att ta itag i men jag ska absplut ta vidare det till de skandinaviska pågarna i min clan :razz:
 
Tror inte tiden i ursprungsposten är uppdaterad, men mycket möjligt att det är 19 igen.

Men visst, du kan nog komma in en timme efteråt. Så vitt jag vet är spelarantalet någorlunda flytande. (Du lär bara bli hindrad om det finns alldeles för många nordbor i jämförelse med tyskar. Men så var det inte förra gången.)
 
Naaah, det går... Jeg skal bare bruge godt 2 minutter på at forstå setningen  :smile:
 
Norsking said:
Jeg kommer ikke til å rekke å være der før rundt klokka 20:00. Er det fremdeles mulig å melde seg som reserve?

Matchen kommer att bli 19. GMT vilket är 20.00 för oss Skandinaver och ja, man kan skriva upp sig som reserv.

Jag ska försöka ta mig tid till att uppdatera förstaposten så snart jag kan.
 
"Uppdaterad" topic. Startar en ny lista för anmälda och börjar rekrytera lite mer folk. Säg till vänner ni har som spelar och få med dem.
 
Edit, in English: More people are needed!

Kom igen, ska vi ta tyskarna måste vi ha fler! Speciellt eftersom de antagligen kommer härma vårt Vaegir archer spam på första banan och flera kommer dö i pilregnet innan vi ens kommer fram.  :lol:
 
Back
Top Bottom