Author Topic: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular  (Read 28277 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ugurd

  • Guest
M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« on: May 15, 2011, 09:56:08 AM »
M&B: Ateş ve Kılıç hakkında sorulan soruları bir başlık altında toplayalım.


Gerekli gereksiz daha önce cevaplanmış olan soruları görmedikleri için yeni konu açan üyelerimiz var.
Bu konuyu onlar için açıyorum.


Eğer sizinde cevapladığınız bu tip sorular varsa, lütfen aşağıya sorusuyla birlikte cevabını yazın.
Ben başlığa eklerim.




Cevaplanmış sorular


   Soru: Oyunda nasıl evlenebilirim?
Cevap: Oyunda evlenme yok.

   Soru: Oyunda başkasını nasıl idam edebilirim?
Cevap: Oyunda idam etmek yok, sadece yakalanınca idam edilebilirsin.

   Soru: Oyunda nasıl kendi krallığımı kurabilirim?
Cevap: Oyunda kendi krallığını kuramazsın kale veya şehir alırsan isyancı olarak gözükürsün.

   Soru: Oyunu sms ile nasıl alabilirim?
Cevap: Buraya tıklayarak nasıl alabileceğini öğrenebilirsin.

   Soru: Oyunda nasıl kervan gönderebilirim?
Cevap: Buraya tıklayarak nasıl kervan gönderebileceğini öğrenebilirsin.

   Soru: Kervanlardan nasıl daha çok para kazabilirim?
Cevap: Buraya tıklayarak kervanlardan nasıl daha çok para kazanabileceğini öğrenebilirsin.

   Soru: Kervan göndermek için sermayem yok, nasıl para bulabilirim?
Cevap: Ticaret locası olan şehirlerden borç para alıp faiziyle geri ödeyebilirsin.

   Soru: "Ticaret Locası" adlı birime nasıl bakabilirim?
Cevap: Ticaret Locasına bakmak için herhangi bir şehirlerdeki “Şehir merkezine gir” seçeneğine tıkla.
Ardından açılan sayfada o şehirde olan birimler çıkacak. Eğer “ticaret locası” adlı birimi görürsen tıkla, o şekilde borç para alabilir veya para yatırıp haftalık faiz alabilirsin.

   Soru: Yeniçeri vb. özel askerleri nereden alabilirim?
Cevap: Bu tip askerleri eğer şehrin var ise, şehirdeki komutandan isteyip 5 gün sonra alabilirsin.
Bu tip askerleri yetiştirmek için vali ile konuşup diğer komutanlardan da atamalısınız.

   Soru: El işi silahları nereden, nasıl bulabilirim, bunların özellikleri neler?
Cevap: El işi silahları nasıl alabileceğini öğrenmek için buraya tıkla.
El işi silahların özelliklerini öğrenmek için ise buraya tıkla.

   Soru: “Gizli Zula” isimli görevi nasıl yapabilirim?
Cevap: Buraya tıklayarak bu görevi nasıl çözeceğini öğrenebilirsin.

   Soru: "Kara Gürz" isimli görevde Januzs Radzwilli bulamıyorum ?
Cevap: Yaklaşık 1 hafta gibi bir sürede Varşova şehrinde beliriyor . Hana giderek bulabilirsiniz .

   Soru: "Eleanoru Carl'a getir" isimli görevde Novgorod şehrine gitmeme rağmen Eleanoru bulamıyorum ?
Cevap: Eleanoru almak için Kaleyi Keşfe Çıkarak gardiyana gidin , 3. bir şık çıktığını göreceksiniz . Bu şıkla alabilirsiniz .




Oyun İçinden Bilgiler


Yoldaşların özellikleri.
Buraya tıklayarak yoldaşların özelliklerini öğrenebilirsin.

Kitapların özellikleri.
Buraya tıklayarak kitapların özelliklerini öğrenebilirsin.

Oyunda senaryolar.
Buraya tıklayarak oyundaki senaryoları öğrenebilirsin.
« Last Edit: June 24, 2011, 10:54:11 PM by Koyurtang »

BlueEyes

  • Regular
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
Re: Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #1 on: May 15, 2011, 10:12:17 AM »
Krallık kurma var ya onda dendiği gibi yaptım o 3 albayın görevini yaptım kral falan olmadım :/
Kralların elinde şehirler,kaleler...Savaşıyorlar ele geçiriyorlar.O recruit aklından geçiriyor.Benimde bir kalem olsa benimde bir şehrim olsa..?Anne bana niye almıyorsun bizde niye yok diyor :D ^^

ugurd

  • Guest
Re: Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #2 on: May 15, 2011, 10:24:39 AM »
Krallık kurma var ya onda dendiği gibi yaptım o 3 albayın görevini yaptım kral falan olmadım :/

Onun doğru olduğundan emin olmadığımı mesajımda da söylemiştim.

"Eğer doğruysa bunları yaparak kral olabilirsin" demiştim. :)

Başka sorun var mı?

HatasizCooL

  • Veteran
  • *
    • View Profile
  • Faction: Sarranid
  • MP nick: HatasizCooLOlmaz
  • WB
Güzel bir başlık olmuş .

Sel görevi gibi henüz çözülememiş oyunlar altında çalışmaya başlıyorum , bu başlığı güncel tutarsan hit alır , sabitlenir .

mutuva35

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
Arkadaşım bir sorum var mesela oyunda ateş ve kılıçta girdim oyuna yenı karakter Açtım hileyle bi kale aldım
nam flan 50000  onurda 50000 misal örnek diyorm yparım istesem hepsini Sonra derebeyi bulamıyorum Nasıl yanı derebeyleri yokmu oyunda ben kendı bayragımı kurucam Bide ilişki durumlarıda Yok yanı şu kırallla -4 yada 40 durumları yok sade dost düşman var bi acıklarsan cok güzel olur

cs45

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Neutral
Kara Gürz Görevını Anlatabılırmısın Ben Ataman Barabash Yaşıyorda Kaldım Ondan Sonrasını Çözemedım :(

ugurd

  • Guest
Arkadaşım bir sorum var mesela oyunda ateş ve kılıçta girdim oyuna yenı karakter Açtım hileyle bi kale aldım
nam flan 50000  onurda 50000 misal örnek diyorm yparım istesem hepsini Sonra derebeyi bulamıyorum Nasıl yanı derebeyleri yokmu oyunda ben kendı bayragımı kurucam Bide ilişki durumlarıda Yok yanı şu kırallla -4 yada 40 durumları yok sade dost düşman var bi acıklarsan cok güzel olur
Derebeyi bulamıyorum derken ne demek istiyorsun? Yani krallığımı kurmak istiyorummu demek istiyorsun?

Dost düşman durumları sadece yazandı sanırım. Bir krallıkla yada kralla ilişkin düştüğünde kaça düştüğü yazıyor. Solt altta geçen bildirimlerde...

Kara Gürz Görevını Anlatabılırmısın Ben Ataman Barabash Yaşıyorda Kaldım Ondan Sonrasını Çözemedım :(
Onu bende bilmiyorum. Bilen biri olsa zaten hemen bir konu açıp foruma duyurur. :)

414ben

  • Grandmaster Knight
  • *
    • Skype - furkanie
    • Steam - dimitridimitri
    • Twitch.tv - Endless55
    • View Profile
  • Faction: Neutral
  • MP nick: Endless
  • WBWF&SNW
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #7 on: May 15, 2011, 04:43:44 PM »
yoldaşlarla ilgili bilgiler http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,171125.0.html belki soran olur  :)

(click to show/hide)

ugurd

  • Guest
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #8 on: May 15, 2011, 04:46:49 PM »
yoldaşlarla ilgili bilgiler http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,171125.0.html belki soran olur  :)

Ekliyorum başlığa saol. :)

MinemosyneThetis

  • Regular
  • *
    • View Profile
  • Faction: Nord
  • MP nick: Bellathys
  • WF&S
Re: Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #9 on: May 15, 2011, 05:58:07 PM »
Krallık kurma var ya onda dendiği gibi yaptım o 3 albayın görevini yaptım kral falan olmadım :/

O GOREV SAYESINDE MARASEL OLUYORSUN SONRA KRALDAN KUSATMA GOREVI ALIYON
FALAN DERKEN SENIN GRUPTAKI ALBAY Z.  KRAL OLMAK ICIN YARDIM ISTIYOR FAKAT
BEN KRAL OLUCAM DESEDE SALAK YAPIYOR. SENI KRAL OLARAK GOSTERIO ^^

brs_tunahan

  • Guest
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #10 on: May 15, 2011, 06:13:37 PM »
Yani krallığın başına geçmek var mı ?

HeLL4eWeR

  • Guest
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #11 on: May 15, 2011, 07:50:14 PM »

Akıncıoğlu

  • Veteran
  • *
  • Veni Vidi Vici Geldim Gördüm Yendim
    • View Profile
  • Faction: Sarranid
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #12 on: May 15, 2011, 08:04:47 PM »
öncelikle iki sorum olacak daha önce soruldu ama ben biraz detaylı öğrenmek istiyorum bildiğimiz üzere oyunda 3 tane senaryo  var zamosha(herneyse anlamışsınızdır)köyü görevleri bitiriliyor lehistan rusya kazak devletlerinden görev alınıyor bana köy yağmalama görevi vermediler daha doğrusu ben alamadım görev almam için ne yapmam lazım ikinci ise var olan devletlerin tahtına geçebiliyormuşuz bu durum sadece senaryoya giren devletler için mi yoksa kırım ve isveçler içinde geçerlimi geçerliyse bu durumu nasıl gerçekleştiriyoruz?

ugurd

  • Guest
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #13 on: May 15, 2011, 11:06:03 PM »
Yani krallığın başına geçmek var mı ?
Var ama hala nasıl olduğunu anlayamadım. Bende anlatılanları uyguluyorum ancak olmuyor.
SS çekip duruyorum, yapamayanlara anlatırım diye ama tıkandım, ilerlemiyor hikaye.
Belkide ben yapamıyorum. :?


İyi güzel ama eksik bir konu olmuş.

http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,167748.0.html
Güzelmiş... :)
Bende, soru cevap şeklinde yapmayı denerim. :)


öncelikle iki sorum olacak daha önce soruldu ama ben biraz detaylı öğrenmek istiyorum bildiğimiz üzere oyunda 3 tane senaryo  var zamosha(herneyse anlamışsınızdır)köyü görevleri bitiriliyor lehistan rusya kazak devletlerinden görev alınıyor bana köy yağmalama görevi vermediler daha doğrusu ben alamadım görev almam için ne yapmam lazım ikinci ise var olan devletlerin tahtına geçebiliyormuşuz bu durum sadece senaryoya giren devletler için mi yoksa kırım ve isveçler içinde geçerlimi geçerliyse bu durumu nasıl gerçekleştiriyoruz?
Bana da köy yağmalama görevi vermediler, sanırım o yüzden ilerleyemiyorum. :?

Birde var olan devletlerin başına geçebiliyoruz ve sanırım sadece hikaye üzerinden gidebildiğimiz devletlerin başına geçebiliyoruz.
Kırımlara hikaye eklense süper olurdu. :)


« Last Edit: May 15, 2011, 11:10:29 PM by ugurd »

mertfaik

  • Recruit
  • *
    • View Profile
  • Faction: Bandit
  • MP nick: Fallout_Boy
Re: M&B: Ateş ve Kılıç - Sıkça Sorulan Sorular
« Reply #14 on: May 16, 2011, 11:37:21 AM »
Hami nedemek ?
Eğer padişah ben isem, Size emrediyorum. Gelip ordunun başına geçin. Eğer padişah siz iseniz, Gelip devletinizi düşmanlara karşı savunun.

Fatih Sultan Mehmet