BeNe(lux) Nations Cup | Check topic voor matches!

Hoe vaak willen jullie trainen?

  • 1 x per week

    Votes: 12 34.3%
  • 2 x per week

    Votes: 10 28.6%
  • 3 x per week

    Votes: 15 42.9%
  • 1 x per 2 weken

    Votes: 2 5.7%
  • 1 x per 3 weken

    Votes: 2 5.7%

  • Total voters
    35

Users who are viewing this thread

MaHuD

Section Moderator
Hey,

Ik ben de team captain van het nederlandse sprekende team voor de Bene(lux) in de Nations Cup
In dit topic kan je vragen stellen en je aanmelden.
Voordat de nation cup begint, wil ik zoiezo eerst een paar trainingen doen om te kijken wie qualificeert en gewoon om mekaar te leren kennen en samen te werken :smile:

In elke match zullen er 8 spelers spelen. Elk team mag maar uit 14 mensen bestaan, dus ieder heeft 6 reserves. Tevens is het de bedoeling dat het niet allemaal van één clan is. (Dit kan een nadeel voor OLL leden zijn)
01) MaHuD (Teamcaptain)
02: Saint
03: Kingofnoobia (narrator)
04: Henk
05: Borondil
06: Rokema
07: Blead
08: highelf
09: Arch3r
10: FrisianDude
11: Awdev
12: Lord Donar
13: Vincenzo
14: The_HDK

Matches; (Alle tijden zijn in onze tijden)
16 Juli 21:00 - Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland  (Als je het niet erg vindt dat ik je post edit :wink: - Narrator)

9 Juli 20.00
9 juli 21:30
Vrijdag: 9:30 onze tijd
woensdag: 7 uur onze tijd


Inschrijvingen:
1 Bloodraven (lord donar)
2 Arch3r
3 Awdev
4 Jezze
5 Saint
6 Narrator
7 Borondil
8 Hancelot
9 Rokema
10 Igilles
11 Noscopegabe
12 Frisiandude
13 Highelf
14. Forgin
15 Galahad
16 Vincenzo
17 Blead
18
19
20

- volgens mij heb ik allen die wouden ingeschreven, zo niet meld het even :wink: -
 
Ik doe ook zeker mee. :razz:

Maar, ik geloof dat de nederlands-sprekenden over zo'n drie of vier clans verspreid zijn, en dan niet evenredig verspreid. De meesten zijn OLL'ers dus dat kan inderdaad nog rot worden. Ik hoop dat IRC_Highelf mee doet, is een koele gast. :razz:
 
We zullen trouwens teamspeak 3 gebruiken.
Mensen met een microfoon (en die 'm gebruiken) zullen makkelijker in de selectie komen.
(benedicts teamspeak: 217.208.132.68:8767 geen pass)
 
AWdeV said:
Ik doe ook zeker mee. :razz:

Maar, ik geloof dat de nederlands-sprekenden over zo'n drie of vier clans verspreid zijn, en dan niet evenredig verspreid. De meesten zijn OLL'ers dus dat kan inderdaad nog rot worden. Ik hoop dat IRC_Highelf mee doet, is een koele gast. :razz:
Ik denk wel dat we m kunnen overhalen daarvoor :smile:
 
Ik heb altijd wel zin in een competitie,

schrijf mij maar in, Indien nodig wil ik ook best reserve zijn ( aangezien ik nu ook tot de Oll clan behoor)
 
Borondil! Verdomd, ik wist niet eens dat je Nederlands/Vlaams was. :eek:

Ik wist ook niet dat Nederlanders zo verspreid waren qua clans. OLL, ZHG, CoR, IG, 22ND, als het goed is ook een paar Norsemen, Shieldings, IRC'ers en wat al niet.

Saint maal 3, wat betekent IG eigenlijk?
 
AWdeV said:
Borondil! Verdomd, ik wist niet eens dat je Nederlands/Vlaams was. :eek:

Ik wist ook niet dat Nederlanders zo verspreid waren qua clans. OLL, ZHG, CoR, IG, 22ND, als het goed is ook een paar Norsemen, Shieldings, IRC'ers en wat al niet.

Saint maal 3, wat betekent IG eigenlijk?
Istiniar Guards (of Guards of Istiniar), dat is een Rhodok dorpje, net als Reveran (na-apers D:smile:
 
Back
Top Bottom